Inlägg från: Anonym (Banan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Banan)

Vad är detta för slags relation egentligen ???

hur tolkar ni en relation där killen vill separera efter 12 år men fortfarande vill ha kontakt/umgås ?? Vi ligger , har bättre sex än innan men skillnaden är ej är ihop längre. Umgås även utöver sex. Bestämt att vi träffar inga andra har ej sex med andra. Själv är jag dökär i han än... han säger att han har vän känslor för mig plus lite till invecklat då vi ändå varit par i 12 år. Har frågat han om han tror han kan få känslor tillbaka de vet han inte men de kan hända säger han. 

• Svar på tråden Vad är detta för slags relation egentligen ???
  • Anonym (Banan)
    Lynx123 skrev 2025-03-01 18:03:20 följande:

Men då är ni ju ihop. Bara för att man kallar.en spade för en hammare så slutar den ju inte vara en spade.

Skulle dock varna dig för att fortsätta på det här viset med honom...det verkar lite som att han väntar på något bättre men under tiden vill fortsätta med alla fördelar som du innebär.

Han säger att han inte är ute efter någon annan. Jag vill tro han men? 
  • Anonym (Banan)
    Anonym (Nix) skrev 2025-03-01 18:19:44 följande:

Oj oj oj....så fort han fått upp ögonen för någon annan så kommer han kasta dig. 

Vi har pratat om de. Han säger att de inte är så. Är inte bara sex heller han vill umgås på andra sätt med. 
  • Anonym (Banan)
    Anonym (Lilla) skrev 2025-03-01 18:39:14 följande:

Han tycker att det är jobbigt att vara ensam, han är van att vara 2, men har ändå bestämt sig för att inte långsiktigt satsa på er relation.

Nja... han vill vara själv säger han... behöver typ själv typ
  • Anonym (Banan)
    Lynx123 skrev 2025-03-01 18:39:24 följande:
    Så hur menar han att ni inte är ihop?

Försök att se den här situationen så nyktert som möjligt.
    Ja jag vet inte... vet inte vad du menade med nyktert som möjligt?
  • Anonym (Banan)
    Anonym (Lilla) skrev 2025-03-01 18:54:42 följande:

Jag förstår att du blir förvirrad. Han vill vara själv och avsluta förhållandet, men ändå hänger han med dig?!

Jag tror att ert nuvarande läge kan pågå länge, tills han hittar någon annan. 

Annars hade han sagt att han nu har ångrat sig och vill vara tillsammans igen. 

Han har sagt att jag inte bara åker med tills han hittat nån ny.... lovat
  • Anonym (Banan)
    Anonym (Lilla) skrev 2025-03-01 19:01:39 följande:

Ja han har kvar någon slags känsla, men den är inte tillräckligt stark för att vilja vara ihop med dig på riktigt. Det här är ett bekvämt mellanläge för honom, men inte för dig.

Ja jag vet inte... säger att de inte är så.
  • Anonym (Banan)
    Anonym (Nix) skrev 2025-03-01 19:40:35 följande:

Skitsamma vad han säger. Faktum är att han gjorde slut dvs han har inte rätt känslor för dig och är inte heller orolig över att förlora dig. 

Du kommer bli så knäckt när han dissar dig. 

Jag förstår. Han säger dock å lovar att de inte är så.. kan de verkligen vara så ändå?
Svar på tråden Vad är detta för slags relation egentligen ???