Inlägg från: Mkay |Visa alla inlägg
  • Mkay

Att hitta någon.

Du kanske ska börja med att jobba på dig själv först? Skapa dig ett intressant liv och må bra i att vara själv? Följa dina drömmar och göra grejer som gör dig glad, ta risker och testa nya saker, utvecklas som person? Arbeta på hur du är som person? Så kommer kvinnor med tiden börja tycka att du verkar intressant och som någon de vill lära känna. Det är allt för många män som klagar på att de inte kan hitta någon utan att blicka inåt, arbeta på sig själva och rent utav vara extremt tråkiga själva. 

• Mkay
    Anonym (Sänyrb (man) 50) skrev 2025-03-02 10:47:04 följande:

Jag kommer ifrån ett 21 årigt förhållande. Där alkoholen var viktigaste att få i sig. När jag har hittat någon som jag fastnat för så har hon varit med i våld. Det gör inget om det finns potential. Men det blir inget lyckligt slut. Så jag börjar ge upp att hitta kärleken.  

Du kan inte grunda din lycka på om du har en partner eller inte. Det är dessutom inte attraktivt om du inte är glad i ditt liv och inte faktiskt lever ditt liv som du vill, har intressen osv. Det låter som sagt som att du måste fokusera på att hitta dig själv först, egna intressen och kunna vara glad även om du är själv. Annars blir det svårt att få någon annan intresserad av dig. 
Svar på tråden Att hitta någon.