Anonym (Sänyrb (man) 50) skrev 2025-03-03 04:44:00 följande:
Att jag siktar högt. Ska en man inte har krav vi också? Är det bara kvinnor som ska ha krav? Jag tänker ett längre perspektiv.
Klart man ska ha krav. Men från vad du skriver så verkar du ha en sne syn på kvinnor och vad du förväntar dig. Man kan alltid förbättra sig på flertalet sätt och du kanske behöver börja förbättra dig mentalt för att attrahera rätt typ av kvinnor. Läs mer böcker, lyssna på relationspoddar, fundera på hur du uppvaktar och visar intresse osv.
jag har dejtat en del och träffat många män som tycker dom är klara i sin utveckling för de har jobb, hus, pengar, vältränad kropp osv. Men mentalt och emotionellt har de dålig koll. De säger att deras kärleksspråk är närhet, men med de menar dom sex. Det kan inte vara intima och sårbara och allt är bara en grund yta. De uppvaktar inte och visar inget djupare intresse. De söker helt enkelt en trofe, någon att visa upp och att ha sex med, men ingen djupare vänskap. Nej tack till sådan dejting, det leder aldrig till något värt mödan.