Motverkar "orgasmglappet"?
Sex handlar om gemensam njutning. Om man nu inte ändå njuter via någon slags ug-fetisch, som du verkar göra.
...eller är du ett iklätt offer som inte njuter alls av det här...?
Sex handlar om gemensam njutning. Om man nu inte ändå njuter via någon slags ug-fetisch, som du verkar göra.
...eller är du ett iklätt offer som inte njuter alls av det här...?
Njuter du av att inte njuta så faller du in under kategorin ug. Somliga går igång och njuter av de mest underliga saker. Bli trampad av högklackade skor t ex.
Njuter du inte av sexet så förstår jag inte varför du håller på med det.
Börjar du betrakta sex som en slags tjänstgöring så kommer lusten att försvinna.
Så komplicerat är det inte. Förstår du verkligen inte?
1. Sex är något som borde ge något till alla inblandade.
2. Det är inte bara orgasm som skapar njutning. Somliga gillar att medvetet förvägra sig orgasm för att det skänker dom en annan form av njutning.
Det finns ju förvånansvärt många män som vill få sina snoppar uppätna av kannibaler t ex. (kolla upp det. Jag ljuger inte)
Ts inlägg kan ta olika inriktningar:
1. ts vill göra sig till ett offer för kvinnor för att han känner sig provocerad av orgasmglappet
2. ts går igång på att medvetet förvägra sig orgasm, ug i bdsm sammanhang.
3. ts har mentala problem och svårigheter att prestera för att han hört talas om orgasmglappet (aningen förankrat till 1.) tillåter sig inte att känna njutning.
Jag har läst och hört om det sk "orgasmglappet" i att män nästan alltid får orgasm och kvinnor mycket mer sällan, och att det är orättvist. Jag har också läst otaliga artiklar i tidningar (och foruminlägg) om hur dåliga män är i sängen. Alla fel vi gör. Jag läser inte i närheten lika många artiklar om vad kvinnor borde bli bättre på.
Det finns ju förvånansvärt många män som vill få sina snoppar uppätna av kannibaler t ex.
Så komplicerat är det inte. Förstår du verkligen inte?
1. Sex är något som borde ge något till alla inblandade.
2. Det är inte bara orgasm som skapar njutning. Somliga gillar att medvetet förvägra sig orgasm för att det skänker dom en annan form av njutning.
Det finns ju förvånansvärt många män som vill få sina snoppar uppätna av kannibaler t ex. (kolla upp det. Jag ljuger inte)
Ts inlägg kan ta olika inriktningar:
1. ts vill göra sig till ett offer för kvinnor för att han känner sig provocerad av orgasmglappet
2. ts går igång på att medvetet förvägra sig orgasm, ug i bdsm sammanhang.
3. ts har mentala problem och svårigheter att prestera för att han hört talas om orgasmglappet (aningen förankrat till 1.) tillåter sig inte att känna njutning.