Hur länge stå ut i kärlekslös relation?
Hej TS,
förstår att detta tär på dig jättemycket?
Allt en kvinna vill är ju att känna sig sedd och älskad (jag är också kvinna). Komplimanger kramar fysisk närhet, pussar och allt det där har sån stor betydelse i en relation.
Det låter tyvärr av de jag läst nu att något hänt med hans känslor för er relation.
Det behöver inte alls vara något du har gjort eller inte gjort. Ibland förändras saker och de man känner för en person blir annorlunda, och ibland går inte det att styra.
Vet inte hur ung/gammal du är men att testa sig ut i vattnet och se vad som finns där ute kan man aldrig vara för gammal för Därför tycker jag att du ska sätta dig ner och ta de där tunga samtalet med honom, fråga om något förändrats och ta de därifrån.
Jag tycker alla förtjänar att leva i en bra kärleksfull relation och om du stannar för länge blir det ju att du tror att du inte är värd mer.
brukar tänka för mig själv att: one mans trash is another man?s treasure, dvs att bara för att han inte vill se de vackra i dig och inte verkar uppskatta de betyder de inte att ingen annan kommer göra det.
Du lever bara ett liv här på jorden, spendera tiden vist.