• Anonym (Lois)

Plötsligt avslut med tjej

Träffat en skitmysig tjej i nån månad, varit på dejter och skrivit varje dag och kunnat snacka om allt. Har för första gången på länge känts riktigt bra. Men idag skrev hon att hon tycker kontakten mellan oss ändrats och hon inte upplever så mycket nyfikenhet längre, och undrar vad jag känner om att avsluta kontakten. Jag blev rätt paff men att jag såklart förstår. Men är åndå så jäkla besviken. Trodde verkligen att hon kunde vara nåt.

• Svar på tråden Plötsligt avslut med tjej
  • Anonym (F)

Har ni haft sex? Hon kanske blev besviken?

• Anonym (Lois)
    Anonym (F) skrev 2025-03-08 20:52:37 följande:

Har ni haft sex? Hon kanske blev besviken?

Ja en gång på hennes initiativ men setts efter det.
  • Anonym (F)
    Anonym (Lois) skrev 2025-03-08 21:00:19 följande:
    Ja en gång på hennes initiativ men setts efter det.
    Hade det varit bra hade hon nog inte släppt dig så snabbt. Bara min gissning.
  • Anonym (Yuy)

Vill du fortsätta, är det nu du säger det!

• Anonym (Lois)
    Anonym (Yuy) skrev 2025-03-08 21:15:13 följande:

Vill du fortsätta, är det nu du säger det!

Vad kan jag säga? 
  • Anonym (m)

Hon kanske skulle vilja att du ska visa mer intresse.

Eftersom hon frågar hur du känner så kan en tolkning vara att hon öppnar hon upp för att du ska kämpa för fortsatt kontakt.

• Anonym (Lois)
    Anonym (m) skrev 2025-03-08 21:21:00 följande:

Hon kanske skulle vilja att du ska visa mer intresse.

Eftersom hon frågar hur du känner så kan en tolkning vara att hon öppnar hon upp för att du ska kämpa för fortsatt kontakt.

Jag har redan svarat att det är helt lugnt om hon vill avsluta 😬 Då svarade hon ok, då gör vi så.
    Går det att rädda ens? Hur visar jag mer nyfikenhet? Känns som hon isf vill ha nån jag inte kan vara
  • Anonym (Anonym)

Hon kanske har träffat dig och flera samtidigt...Och nu valt att gå vidare med en annan. Ingen aning.

Tänkt istället, det var ju synd. Men nu är jag ett steg närmare att träffa rätt nästa gång!

• Anonym (Lois)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-08 21:27:27 följande:

Hon kanske har träffat dig och flera samtidigt...Och nu valt att gå vidare med en annan. Ingen aning.

Tänkt istället, det var ju synd. Men nu är jag ett steg närmare att träffa rätt nästa gång!

Hon sade att hon inte gjorde det, och jag tror henne. Hon är inte alls den typen av tjej. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Lois) skrev 2025-03-08 21:25:42 följande:
    Jag har redan svarat att det är helt lugnt om hon vill avsluta 😬 Då svarade hon ok, då gör vi så.
    Går det att rädda ens? Hur visar jag mer nyfikenhet? Känns som hon isf vill ha nån jag inte kan vara
    Varför svarar du att det är lugnt om du ville fortsätta? Eller ville du inte det?
Svar på tråden Plötsligt avslut med tjej