Anonym (Ardna) skrev 2025-03-11 21:13:33 följande:
Jag tror det som funkade för oss sist var att det var meningen det skulle bli då 🙏
Men började med conceive plus fertility support tre månader innan så vem vet. Tog också q10 och gör nu också.
Jag älskar sånt som rödbetsjuice, helt oskyldigt men inget att förlora på 🙃 Jag är extremt rädd för naturläkemedel då jag tycker man läser lika ofta att de slår fel som rätt.
Men rödbetsjuice och äta bra skadar ju aldrig! Jag gjorde också seed cycling och var/ är noggrann med mitt blodsocker. Började vara noga med att ta med mellanmål till jobbet. Slutade helt med kaffe och drog ner på socker. Såg till att röra på mig men slutade springa (tror det var onödigt att sluta med, men vi hade försökt länge och haft ett ma så vågade inte och då försvann nöjet med att springa).
Testade bisolvon några cykler men är tveksam. Jag har inte heller tydligt äggviteflytningar men i samband med utrednin så var jar precis på äl och fick beröm för att de fanns där inne vid ultraljudsyundersökningen. Sp trots att man inte ser dem kan de finnas på rätt ställe.
Mitt senaste experiment nu när jag ska stabilisera cykeln är vinäger i samband med måltid, det ska minska svängningen i blodsockret. Det är faktiskt bättre än rödbetsjuice i smaken😅
Fint ändå det du skrev om att det var meningen att ni skulle få barn då, det är nog det jag oftast lutar mig tillbaka mot. Det som händer är det som ska hända ❤️
Så kul att höra allt du testat, och vad betryggande att det förmodligen finns mer ägglossningsflytningar där inne!
Åh håller tummarna att vinägern ska göra susen 😍🤞🏼