Inlägg från: elliibellii |Visa alla inlägg
  • elliibellii

BIM April 2025

Hellu på er kämpar!{#emotions_dlg.flower}

Är gift, både jag och min man är båda 31, inga barn sedan tidigare, inleder försök nr 9 om 1,5v ungefär, men vill gärna vara med och se hur det går för er andra tills dess Skäms

BIM - Lista:
    28/3 - Omega3
    5/4 - Elisand
    6/4 -Rumpetrollet
    7/4 - Rhea 
    9/4 - enliten sladdis
    10/4 - Annpor
    10/4 - Berriesweet
    13/4 Hoppaspånr3 
    13/4 - Valentines
    14/4 - Loppan2025
    14/4 - 7barnsmamman87
    19/4 - elliibellii
    30/4 - Siripiri
    (Vet inte) - Mothertotwo 
  • elliibellii

Vilket märke/typ på ÄL-test har funkat bäst för er?
    Vad har varit mest pålitligt? 🌸

• elliibellii
    Elisand skrev 2025-03-25 19:35:59 följande:

Efter dagens temp har premom-appen bekräftat att äl var 23/3 och jag gissar att fertility friend kan bekräfta efter imorgon om tempen är hög då också.

Ett litet dilemma jag har (jättetöntigt egentligen jag vet..). Jag fyller år nästa vecka på äl+10. Det skulle ju vara den bästa födelsedagspresenten att plussa på sin födelsedag, men kanske är lite risky att testa då? Om det är negativt kommer jag antagligen bli väldigt besviken och är väl fortfarande lite osäkert om det kan visa något. Har bara test hemma som mäter 25mIU, så kanske borde unna mig själv att köpa ett testa-tidigt-test i så fall? 

Åh det hade ju verkligen varit bästa presenten ❤️
    Inte ett dugg töntigt 😊

Du kan ju alltid köpa ett testa-tidigt så du har, känner du att du inte vågar chansa att bli besviken på din födelsedag kan du ju testa dagen efter 🌸
  • elliibellii
    Maramba skrev 2025-03-31 11:21:47 följande:

Hoppar också in här. Fjärde försöket med tredje barnet. 

Väntar in ägglossning som förhoppningsvis sker runt fredag den här veckan. Någon fler som har ägglossning den här veckan? 

ÄL väntas på fredag, men jag och mannen är på skilda håll då jag är ?hemma? och tar hand om min sjuka mormor 🌸
Svar på tråden BIM April 2025