Inlägg från: Anonym (Önskanomentill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Önskanomentill)

BIM April 2025

Anonym (önskarnr3) skrev 2025-04-10 13:39:53 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här.

Misstänker att jag har ägglossning här i dagarna och kommer isåfall ha BIM 23 april.

Hoppar också in här idag. Tog ut min p stav för en vecka sedan och har ÄL idag eller imorgon enligt stickan. Vill också ha en nummer tre. Hur gamla är dina?

Hoppar in här som ny. Inte läst hela tråden men hoppas på ÄL idag eller imorgon. första försöket här.  Tonåringar sedan tidigare 

Loppan2025 skrev 2025-04-11 15:07:15 följande:

Hej, plussade i måndags och testerna blir bara starkare 🥰

Får dock såna smärtor som liknar mensvärk och oftast efter att jag kissat. Någon som vet vad det beror på och hur länge det kommer vara kvar? Fått liknande smärtor tidigare men då inte varit gravid och i samband med ägglossning vad jag minns 

Grattis till plusset!
    tyvärr inget var på din fråga

A

Aldrig testat med ÄL stickor innan senaste tre dagarna, vad tror ni? de var väldigt svagt för fyra dagar sen så sparade inte de testet 

Loppan2025 skrev 2025-04-11 17:58:53 följande:
    Testa ladda ner och skanna in i premom appen 😄
    Tack testade och fick hög 17.1. Hur högt kommer  du när du har ägglossning?

Här går tiden också extremt långsamt. Mina ÄL tester har sjunkit lite de två senaste dagarna i styrka men kom aldrig upp i lika starka men haft väldigt mycket molande värk så hoppas ÄL ändå varit.

jag hade testat igen om 2-3 dagar om jag vore dig. det kan ju vara ett plus som kommit snett pga att du kastade den. håller tummarna för dig. uppdatera gärna när du testat igen 

Anonym (Omega3) skrev 2025-04-13 12:07:29 följande:

Tiden går sååå långsamt!

Stort grattis till er som plussat ❤️ 

Jag är idag bara ÄL +7 tror jag. Det var lite oklart vilken dag jag fick ÄL men min bäst gissning är ca 6-8 dagar efter ÄL. Gjorde en clearblue tidigt test och fick det märkligaste resultatet. Tyvärr kollade jag inte precis efter för jag la ifrån mig testet och gjorde frukost. Strecket är åt ena kanten, aldrig sett det förr. Sen har jag fått spökstreck av dess tester tidigare, så litar inte alls på dem. Någon annan som fått som jag tidigare? 

Jag får nog vänta några dagar och testa igen. 

Hur går det för er andra? ❤️

Behöver lite hjälp. 
    Nu kommer lite säkert dumma frågor från mig. är ju som sagt helt grön när det gäller ÄL tester men hade en stegring och nu har det sjunkit. de är ju inte lika starka linjerna. Betyder det att jag inte haft ÄL eller kan stegringen varit under dygnet mellan den starkare och när det började bli svagare igen? Testat samma tider varje dag. 

som ni vet så börjar man googla massa och då står det oftast att alla tester är negativa så länge det inte är lika starkt eller starkare men läste också någonstans att man ska kolla sin egen stegring. Tänker eftersom jag bara testat en gång per dag så kanske det öka mer till kvällen och sedan började sjunka till nästa morgon. Vad tror ni?

hoppas några orkar läsa och svarar

Testar du en gång per dag eller morgon och kväll? 
    jag hoppas verkligen. Haft så ont i nedre delan av magen och i förrgår var det som värst vilket skulle stämma överens så håller tummarna för oss alla här i tråden att mensen uteblir 

Akcinna skrev 2025-04-13 17:24:09 följande:
    Vissa har väldigt kort period av LH ökningen (jag med) vilket gör det svårt ibland att pricka just den. Det verkar som du har haft ägglossning för att linjen sen blir svagare igen ☺️

inte helt säker men tror ÄL var för 5 dagar sedan idag är mina bröst ömma. den börjar man fundera är det för att jag tagit ut p staven, är mensen på gång eller har vi lyckats bli gravida. någon med erfarenhet?

Stort stort grattis!! 🥰🐣

nov91 skrev 2025-04-18 08:02:47 följande:

Alltså min chock just nu!! Jag testade tidigt med rfsu som var tok negativa från BIM -4 tror jag det var. 

BIM +2 idag. Ingen mens, vart rätt trött det senaste (börjat gäspa och velat sova när klockan vart 19) och sjukligt ömma bröstvårtor. Testade i morse med rfsu först, tänkte att jag fått streck ögon. Har som tur var sparat ett digitalt test så jag tog det med, och det är positivt!!!! är helt i chock 

Skickar all kärlek och stöttning till er som fortfarande väntar på BIM och som tar nya tag i maj ❤️❤️ 

Svar på tråden BIM April 2025