Inlägg från: mammatill6 |Visa alla inlägg
  • mammatill6

Snart dags för praktik men är nervös pga introvert mm.

Anonym (80talisten) skrev 2025-03-11 09:01:24 följande:
    Om man är kass på kallprat och inte har det behovet ens eller inte har behov av att umgås och vara social så får man ju visst ändra en stor del av sin personlighet? Jag säger saker då och då men det räcker ju aldrig, utan man måste vara en kacklande höna som ordbajsar om fullständigt tråkiga och meningslösa saker hela rasterna ungefär för att duga känns det som... Egentligen hade jag bara velat sitt själv på mina raster och äta i lugn o ro och njuta av tystnaden och lugnet och bara vila hjärnan, men det vore ju förkastligt i mångas ögon? Gud förbjude.. Det har klagats på mig oavsett om det varit kontorsjobb eller lagerjobb endast för att jag inte säger så mycket.. Oavsett jobb måste man vara på ett speciellt sätt och avviker man från det så är man fel och ska konfronteras..
    Men jag tänker vad är då problemet? Du vill inte kallprata eller umgås med kollegorutan trivs med att vara tyst. Men du lägger ändå fram det som att det är ett problem att de inte pratar med dig, att du känner dig utanför. Men du väljer ju det. Eller menar du att de ska prata och umgås med dig fast du iär tyst
Svar på tråden Snart dags för praktik men är nervös pga introvert mm.