Vad gör vi när kärleken tagit slut?
Jadu. Mitt ex gick på en fest och försvann. Kom inte hem på 5 dagar.
Jag försökte få tag i honom. Anade att något var fel. Han berättade tidigare flitigt om en ny tjej på jobbet som var kul. Jag kände på mig redan då att något var fel.
Anade att han skulle ta med den där tjejen till den festen. Såg senare sms mellan honom och en killkompis där mitt ex frågade om dom kunde sova hos honom. Så ja, där var han otrogen.
Efter alla dessa dagar dök han bara upp med sina familjemedlemmar som började packa ner hans saker från vår gemensamma bostad.
Jag kom hem och där var alla och packade ner hans saker i kartonger. Han sa inte ett ord. Var iskall.
Och så gick dom. Utan en enda förklaring.
Dagarna innan låg vi och han sa att han älskad mig. Jag förstod ingenting och var förkrossad.
Fick reda på senare att han åkte med alla sina saker till henne. Men sen drog han på en party turné. Hon sökte honom, och undrade om han var hos mig.
Ha! Tji, fick hon.
Han dök upp helt plötsligt en dag på mitt jobb efter 1 år, och ville ha tillbaka mig.
Fyfan. När han lämnade mig så lämnades jag ensam med alla räkningar. Det var otroligt tufft för mig.
Så jag träffade honom i en vecka. Fick tillbaka alla pengar han var skyldig mig. Fick presenter.
Sen bad jag honom fara åt helvete och inte träffat honom sen dess.