Inlägg från: Anonym (Gillar att vara passiva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gillar att vara passiva)

Största misstagen i sängen!

Anonym (Flodhäst) skrev 2025-03-12 07:03:47 följande:
    Största misstagen i sängen!

Inspirerat av en FB-tråd: vilka är - utöver uppenbara övergrepp - de största misstagen som män och kvinnor gör i sängen?

Jag tycker att KVINNOR ofta är för passiva i sängen. Att de saknar kraft att ta kontroll över sin egen njutning. Plus för kvinnor som vågar ta på sig själva under sex, rör på kroppen och utnyttjar sin sexpartner för att nå orgasm!

Som kraftigt överviktig är det mysigt att vara passiv ibland. Sexlusten finns men kanske inte alltid orken. Du kanske kallar det flodhäst någon annan för strandad val eller liknande nedsättande uttryck men ni får ju kn*lla så mycket ni vill så jag fattar inte vad problemet är. Män är fan aldrig nöjda :( 
    Anonym (Flodhäst) skrev 2025-03-12 07:55:56 följande:
    Mitt alias syftade inte alls på det.

De flesta heterosexuella kvinnor tycker om att vara mer eller mindre undergivna, det är åtminstone mitt intryck. Det ligger ju lite i de anatomiska förutsättningarna (och de kulturella föreställningarna). Men en kvinna kan vara den som blir påsatt och samtidigt ta för sig, tänker jag.
    Kan det inte räcka att säga "sätt på mig!" Då? Eller kanske bara skicka ett sms "kom in till mig" från sovrummet om han sitter i vardagsrummet och ligga naken på sängen när han kommer in?

Ok här är mina:

* Män som vill byta ställning. Om jag lagt mig på rygg så vill jag bli påsatt så. Har jag lagt mig på mage så vill jag på det sättet. Inte rotera som nån slags grillkyckling var 30e sekund.

* Män som frågar om de får komma i munnen. Jag har din penis i munnen...ööööh det är själva poängen.

Svar på tråden Största misstagen i sängen!