Största misstagen i sängen!
De flesta heterosexuella kvinnor tycker om att vara mer eller mindre undergivna, det är åtminstone mitt intryck. Det ligger ju lite i de anatomiska förutsättningarna (och de kulturella föreställningarna). Men en kvinna kan vara den som blir påsatt och samtidigt ta för sig, tänker jag.
Alla gillar ju olika men måste kvinnan komma för att göra dig nöjd? Jag brukar inte komma av vanligt sex men jag tycker det är skönt ändå. Har varit med killar innan som nästan kräver att man ska komma och har fejkat några gånger på grund av det, som tur är så är min nuvarande partner sån.
Men ja alla har ju rätt att ha sina preferenser , tycker bara inte man ska behöva känna press på att komma för att göra sin partner nöjd. Tänker mest på vad du skrev i trådstarten nu.
Och för att svara på frågan: Det jag nämnde (kräva att någon ska komma för att de ska känna sig bättre) är ett ganska vanligt misstag och att tro att alla kvinnor kan komma av vanligt sex. Eller tro att precis alla kvinnor gillar att bli slickade , jag gillar inte det. Ett annat vanligt misstag är nog när de kör in fingrarna jättelångt in så att det känns som en gynundersökning , tycker bara det är obehagligt.