Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Största misstagen i sängen!

Det som en ser som det största misstaget kanske är just vad en annan uppskattar.

• Anonym (.)
    Anonym (Flodhäst) skrev 2025-03-17 06:24:35 följande:
    Jag har som sagt haft ett par relationer med kvinnor som aldrig eller mycket sällan fått orgasm med mig. Vi har båda njutit ändå, även om jag i ett av fallen vet att hon haft mycket ångest över sin oförmåga.

Du sätter fingret på nåt när du skriver om hur det skulle kännas om din kille aldrig kom. Det kanske låter hårt men om du då tänker dig en killes perspektiv, om han ligger med två olika och den ena men inte den andra får orgasmer när de har sex. Vem får honom att känna sig som den bästa älskaren liksom. Men återigen, sex är mer än orgasmer.
    Det är uppenbarligen annorlunda för just dig men en killes perspektiv brukar i min erfarenhet vara att de inte bryr sig speciellt mycket. Att tjejen inte får orgasm är inget de saknar eller ens reflekterar över.
  • Anonym (.)
    Anonym (Rätt fokus!) skrev 2025-03-17 21:38:02 följande:

När hon börjar prata om annat mitt i, typ frågar om vad vi ska göra i helgen eller så, det är så sjukt avtändande. Eller förödmjukande. 

Jag kan vara lite sådär, att jag börjar prata om något helt annat men då handlar det om något som ploppar upp i huvet som jag bara måste säga eller fråga om! Innan jag glömmer! Men han tog inte illa upp utan skrattade åt att jag var sån
  • Anonym (.)
    Anonym (Flodhäst) skrev 2025-03-18 06:50:07 följande:
    Sedan kan det ju vara så att en del visst bryr sig, men att de av olika skäl väljer att inte artikulera problemet. En rädsla för att sätta press - och därmed såra - eller en rädsla för att framstå som otillräckliga.

Om jag går till mig själv har jag svårt att se att någon man inte skulle föredra att gå sin partner orgasm. Dels för hennes njutnings skull - jag utgår ifrån att de flesta bryr sig om att den man njuter av också ska ha det skönt - men också på grund av bekräftelsen det ger en själv. JAG kan MED MIN KROPP få min partner att komma. Det är ju ett kvitto, inte bara på att hon tänder på en utan att hon känner sig trygg och kan ge sig hän sin egna njutning.
    Jag har tänkt att de personerna kanske tycker det är normalt eller kanske inte ens tror att kvinnor kan komma. Eller möjligtvis att de tror att man har kommit fast man inte har det.

Men visst kan det vara som du säger också
Svar på tråden Största misstagen i sängen!