Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Största misstagen i sängen!

Anonym (Gillar att vara passiva) skrev 2025-03-17 06:57:04 följande:

Ok här är mina:

* Män som vill byta ställning. Om jag lagt mig på rygg så vill jag bli påsatt så. Har jag lagt mig på mage så vill jag på det sättet. Inte rotera som nån slags grillkyckling var 30e sekund.

* Män som frågar om de får komma i munnen. Jag har din penis i munnen...ööööh det är själva poängen.

Nu är jag själv tjej. Men alltså. Byta ställning ska väl han med få göra eller bestämmer bara du hur ni ska göra menar du? Låter väldigt trist.

Och fråga om han får komma i munnen, ja det är väl snällt. inte alla som gillar det. Man vill kanske inte det varje gång heller. 

Palla.

• Anonym (J)
    Anonym (Flodhäst) skrev 2025-03-18 07:00:34 följande:
    Brukar själv inte fråga. Det brukar räcka att läsa situationen och ordlöst kommunicera att jag njuter. Då kan hon ju sluta suga och avsluta med handen om hon känner för det.

Men känns ändå som ett ganska beskedligt snedsteg att ställa frågan, även om det kanske kan sabba stämningen lite.
    Ja sånt märker man ju oftast ändå om man känner varann. då behöver han ju inte fråga. Men har tjejen en kk eller one nightstand och man inte känner varann så kan jag förstå att folk frågar. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Flodhäst) skrev 2025-03-20 08:38:10 följande:
    Absolut, inget konstigt att ställa frågan!

Sen kan ju en avsugning gå till på olika sätt. Det kan vara väldigt tydligt, med någon som utför det intensivt och med inlevelse, att hen inte har några problem att ta satsen i munnen utan att det snarare är målet.
    Precis men ändå bra att man frågar än inte gör det, det är ju sv respekt för kvinnan.
Svar på tråden Största misstagen i sängen!