Inlägg från: Anonym (xx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xx)

För er som undrar varför många bojkottar varor från USA

Anonym (Ingen bryr sig) skrev 2025-03-31 19:27:25 följande:
    Trump försöker rädda USAs ekonomi. Han är den enda presidenten som är galen nog att försöka göra något åt deras sjuka budgetunderskott. Om det inte görs, så kommer på sikt landets ekonomi att kollapsa.
    Det är det väl ingen som säger något om, det är hans jobb. Men det är sättet att göra det på. Lögnerna, mobbningen, det respektlösa som folk reagerar på. Det finns inte en uns av statsmannamässighet hos honom, inte en uns av diplomati. Han klipper alla band med sina allierade och tror att han kan skrämma sig till makt och övertag. Det kommer en dag när han kommer att behöva sina gamla allierade och vad gör han då? Han kommer att märka att det blir ganska ensamt med bara ja sägare runt sig.
  • Anonym (xx)
    Jeanette2003 skrev 2025-04-12 12:25:28 följande:

Tycker ändå det är rätt kul att folk vill bojkotta USA, men inte Kina, Saudiarabien eller andra diktaturer med slavlöner och barnarbete.

Trumphatet som piskats upp av media är verkligen galet.

Jag för min del tycker det är ganska skrattretande att folk tror att de som inte gillar Trump endast förlitar sig på vad de kallar PK-media/vänstermedia. Att de inte som alla andra både kan och verkligen läser annan media.
  • Anonym (xx)
    Jeanette2003 skrev 2025-04-12 12:42:33 följande:
    De allra flesta kollar bara svensk media. Och gör man det blir man hjärntvättad av propaganda.
    Och det blir man inte av FOX, Joe Rogan m.m? Jag tror att du underskattar de allra flesta. Vi lever i en global värld där man kan söka vad man intresserar sig för och jag tror att folk gör det, inte bara svenska Trump anhängare.
  • Anonym (xx)
    Anonym (Antiextremist) skrev 2025-04-17 14:21:19 följande:
    Ja, och jag förklarar att USA stödjer folkmord och etnisk rensning i Gaza och det är bla därför man borde bojkotta USA.
    Om du inte nått fram på de sammanlagt 17 sidor av inlägg du skrivit i tråden. (alla dina inlägg i denna tråd är på totalt 17 sidor av 89, alltså du har skrivit ca 19,1% av alla svar) så tror jag att det är dags att du ger upp, du spammar med samma saker hela tiden.
  • Anonym (xx)
    Anonym (Antiextremist) skrev 2025-04-17 15:10:21 följande:
    😂😂😂 Vad fint att du följer mig 😘
    Följer? Snälla du, det är oundvikligt att se alla dina inlägg. De förföljer en.

Det är bra och kul med engagerade debattörer, men när de upprepar och tjatar samma saker precis hela tiden så blir det enbart irriterande.
Svar på tråden För er som undrar varför många bojkottar varor från USA