Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Osäker på vad han tycker om mig till utseendet

Anonym (Lea) skrev 2025-03-14 12:04:48 följande:
    Ja, och det är just detta jag också reagerar på. Att jag inte är det minsta mullig, tvärtom faktiskt. Och det här är ju något killar brukar gilla med mig, men nu när jag vet att han brukar attraheras av mulliga kvinnor blir det så svårt för mig att se hur han kan attraheras av min figur som ligger så långt ifrån det. Det blir som att någon som sagt att han bara gillar mörkhyade plötsligt blir ihop med en albino.
    Och dom killar du haft har haft exakt det utseende du attraheras av? 
    Förmodligen inte....
    Så varför skulle det vara konstigt att bli kär i en annan typ av utseende?  
    Vid en första anblick dras jag till långa män men ingen jag varit ihop med har varit lång...och då har jag ändå också haft långvariga relationer och varit gift. Jag har varsjukt attraherad ändå eftersom allt annat stämmer och dom haft fantastiska personligheter. 

Sen har jag lärt mig att mycket av pratet om folks preferenser utseendemässigt är rent bullshit. Det finns alltid efterhandskonstruktioner och ursäkter till varför man tycker si eller så. Visuellt kan man ha preferenser men i verkligheten är det sällan det stämmer. 
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-14 12:44:20 följande:
    För vissa kanske det är bullshit.  Särskilt för kvinnor som inte är lika visuella sexuellt.  
    För mig är det definitivt inte bullshit.   Attraheras inte av mulliga oavsett vad du anser.
    Jag sa ingenting om mulliga eller kvinnligt utseende överhuvudtaget.  
    Jag bara påpekar att jag visuellt dras till långa män men i verkligheten har ingen av dom varit lång. Då andra faktorer spelar större roll än vad folk inbillar sig. 
    Dom flesta kan leva med en krokig näsa men alla skulle utan att tveka  avstå en skev personlighet. Eller hur? 
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-14 13:05:55 följande:
    Ja, det är vad du anser.  
    Jag har sett kvinnor här på forumet och andra ställen som är extra tydliga med att de inte tänder på män under 180 cm.  
    Sen att 91% av alla kvinnor har en preferens för långa män.  Att alla dessa kanske inte har det skrivet i sten precis som du... Kan ju säkert stämma.  
    Precis . Det som verkligen räknas är ju ändå verkligheten  och alla par som faktiskt är i förhållande.  Det går bra att tycka något inför polarna eller anonymt bakom en skärm men sanningen är något helt annat i majoriteten av gångerna.  
    När man väl möter sin "själsfrände" visuellt så  visar det sig att hen har adhd,  vurmar för droger, lever på bidrag och är ointresserad av sex..  så mycket för den preferensen liksom... 
Svar på tråden Osäker på vad han tycker om mig till utseendet