haha jag med, men jag tänker att det hade varit lätt hänt och att man hade kunnat släta över det snyggt? Inte bara låssas som att de inte hände? Med risk för att sånna som vi sitter och spekulerar i om dom säger Han eller Hon med spända öron haha!
ah okej, det var väntat att det skulle bli lite så då. Även om man kanske ändå hoppats på bättre ☺️
hade hon sagt det, att ni inte får? 🙈 åh lilla vän!
Fint att det har landat och att de känns bättre efter första UL bilden ❤️ Jag är säker på att dom kommer att älska den lilla krabaten !
nej, det delar vi inte med oss av ☺️ Vi vet ju inte ens om de kommer ta sig? tror att dom hade blivit ledsna om de inte går som ?planerat? .. mer ledsna om det inte skulle bli något. Dom älskar sin lilleplutt :) så fina så fina syskon!
Anonym (.) skrev 2025-10-05 01:22:49 följande:
Ja, jag tänker också det, samtidigt som jag garanterat hade råkat försäga mig nån gång om jag hade haft jobbet 😄😄 Men jag lägger inte så stor vikt vid det, troligtvis hörde jag fel för resten av gångerna sa hon ?den? ☺️
Vi hade försökt i typ 3 veckors tid att få tillfälle att berätta, för vi ville berätta för alla samtidigt då ingen av den hade kunnat hålla tyst om vi delar upp det. Det var sommar så de var aldrig hemma samtidigt och när de äntligen var det och vi skulle berätta den kvällen var min sambo så ivrig att han avbröt dem mitt i en diskussion och bara hasplade ur sig det. Blev inte jättesmidigt. Å andra sidan förstod jag att de två äldre skulle ta det mindre positivt. Min tjej har svårt för stora förändringar och behöver lite tid på sig och sambons dotter hade fått för sig att hennes åsikt i frågan vägde tyngst och pratat med mig för snart två år sedan om att vi inte fick skaffa några syskon?
Men men, efter första ultraljudet när de fick se bäbis på bild verkar det ha släppt lite ☺️
Oh, nummer 6! Blir fullt hus hos er i så fall! Mysigt! Har ni nämnt något om planerna för barnen?