Vad tänder ni på?
Hej!
Ja va tänder ni på ?
Tänder ni på ageplay? sexpack? smala eller tjocka tjejer osv?
Langa på lite svar :)
Först om dig!
1. vilken kön har du?
2. Vilken ålder är ni?
3. Vikt och kroppsform?
4. vad tänder du på ?
Hej!
Ja va tänder ni på ?
Tänder ni på ageplay? sexpack? smala eller tjocka tjejer osv?
Langa på lite svar :)
Först om dig!
1. vilken kön har du?
2. Vilken ålder är ni?
3. Vikt och kroppsform?
4. vad tänder du på ?
1. Är kille
2. runt 30 år gammal
3. stor kille
4.Jag tänder på äldre heta damer med curviga välformade kroppar och stora bröst, Tänder även på unga små tjejer vid 16 års ålder med små bröst och smala som är trånga ;) jag är nog lite all ätare! Viktigast är att hon vet vad hon gör och att det är skönt !
Kvinna, 37 år, vältränad men inte pinnsmal (har former) och nöjd med det.
Nu kommer jag sticka ut här men jag tänder på män som beter sig "djuriskt" och sexualiserar kvinnor dock ej genom att nedvärdera dem. Uppskatta kvinnlighet egentligen och tar gärna för sig av den.
För att förtydliga tänder jag inte på mansbebisar som äcklar sig över eller hånar kvinnor och tycker att de är lägre stående än män, men han ska vara självsäker utan att vara stöddig.
Gärna lite stadigare män, mer kropp, inte testosteronstinna muskelberg. Han får gärna ha lite mage. Och hår på bröstet :)
Och han ska gilla sex, att ha det och att prata om det och gärna utforska.
Drömmen är att hitta en man som är för wife-sharing utan att hon blir sedd som en sak som delas ut till höger och vänster bland allmänheten. Man ska fortfarande kunna se varandra i ögonen och respektera sen andre.
Man 40 plus. Tänder väl på det mesta. Allt ifrån unga tjejer.(Det finns så klart en gräns), till mogna kvinnor. Gärna någon som jag älskar sex och vill ha det mycket och pratar om det mycket.
Nu kommer jag sticka ut här men jag tänder på män som beter sig "djuriskt" och sexualiserar kvinnor dock ej genom att nedvärdera dem. Uppskatta kvinnlighet egentligen och tar gärna för sig av den.
För att förtydliga tänder jag inte på mansbebisar som äcklar sig över eller hånar kvinnor och tycker att de är lägre stående än män, men han ska vara självsäker utan att vara stöddig.
Gärna lite stadigare män, mer kropp, inte testosteronstinna muskelberg. Han får gärna ha lite mage. Och hår på bröstet :)
Drömmen är att hitta en man som är för wife-sharing utan att hon blir sedd som en sak som delas ut till höger och vänster bland allmänheten. Man ska fortfarande kunna se varandra i ögonen och respektera sen andre.
Man 36. Tänder enormt på rimming och analplay. På båda. Samt när kvinnan tar för sig och visar att hon vill ha allt av mig.
1. q
2. 33
3. petite, 155cm 44kg
4. Jag tänder exklusivt på TS pappa och definitivt inte på TS.
Man
40 år
189 cm, 95 kg
Tänder på mor/son sex med 65+kvinna
Äldre kvinnor 100%!