Inlägg från: Anonym (Hh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hh)

Vad tänder ni på?

Kvinna, 37 år, vältränad men inte pinnsmal (har former) och nöjd med det. 

Nu kommer jag sticka ut här men jag tänder på män som beter sig "djuriskt" och sexualiserar kvinnor dock ej genom att nedvärdera dem. Uppskatta kvinnlighet egentligen och tar gärna för sig av den. 
    För att förtydliga tänder jag inte på mansbebisar som äcklar sig över eller hånar kvinnor och tycker att de är lägre stående än män, men han ska vara självsäker utan att vara stöddig.
    Gärna lite stadigare män, mer kropp, inte testosteronstinna muskelberg. Han får gärna ha lite mage. Och hår på bröstet :)
    Och han ska gilla sex, att ha det och att prata om det och gärna utforska. 
    Drömmen är att hitta en man som är för wife-sharing utan att hon blir sedd som en sak som delas ut till höger och vänster bland allmänheten. Man ska fortfarande kunna se varandra i ögonen och respektera sen andre. 

• Anonym (Hh)
    Freddie K skrev 2025-03-15 07:05:13 följande:
    Hår på bröstet har jag och en liten antydan till mage. Jag skulle aldrig nervärdera en kvinna, men tycker jag att hon är snygg och sexig så säger jag det. Jag vill inte att hon ligger runt dock, utan jag vill att hon bara ska vara min, fast en trekant skulle jag nog kunna tänka mig. 
    Nej, wife sharing ska ju så klart vara för att det tänder båda inte för att man vill ligga runt. 
    Jag kan gå igång på att bli använd och ses som ett attribut att ta hand om mannens njutning, men det förutsätter att jag fortfarande kan hålla honom i handen och krypa upp i famnen framför tv:n. 
Svar på tråden Vad tänder ni på?