Vad gör er man för er?
Ni som levt tillsammans länge, kanske +10 år minst, hur får er man/sambo er att känna er älskad och prioriterad? I vardagen? Till speciella tillfällen/dagar? Men rent generellt antar jag att jag undrar över.
Ni som levt tillsammans länge, kanske +10 år minst, hur får er man/sambo er att känna er älskad och prioriterad? I vardagen? Till speciella tillfällen/dagar? Men rent generellt antar jag att jag undrar över.
Han går upp med barnen och låter mig sova, frukost på sängen någon gång ibland, lagar fina middagar, säger att jag är fin, hämtar grejer när jag är lat, pratar mycket med mig och vill veta min åsikt om saker, pussar god natt varje kväll och är alltid pigg på att ha sex.
Min man är min hjälte. Lagar mat varje dag, fixar bilarna, sköter mycke med hunden. Vi jobbar bra ihop, han lyssnar, saker han aldrig gjort tar han reda på hur man gör. Köper blommor ibland, föreslår restaurang vid födelsedag och ett Godnatt älskade Alicia varje kväll.
Kaffe på sängen nästan varje morgon, låter mig fortsätta jobba halvtid trots att barnen är stora, ha hundar fast han egentligen inte vill, skrapar bilen på morgonen när jag ska till jobbet, gör ingen skillnad på mina tidigare barn och våra gemensamma, accepterar att jag ibland kan ha mina svackor, får mig att känna mig vacker och att jag är trygg med att kunna säga precis allt utan att han dömer. För mig är han den allra bästa. Vi har varit gifta i 21 år till sommarn
Tar barnet på morgonen så jag får ta sovmorgon, köper blommor vid speciella tillfällen, säger fina saker om hur jag ser ut, gör mycket i hemmet/ser till att fixa grejer jag ber honom om direkt och föreslår myskväll samt ger en massa kramar de dagar det varit jobbigt
Uppfriskande med en tråd där männen hyllas och uppskattas på FL.
Uppfriskande med en tråd där männen hyllas och uppskattas på FL.
Berättar ofta hur mycket han älskar och uppskattar mig. Ger mig kramar och komplimanger. Är varm och omhändertagande.
Förutom att vara en jämlike, visa respekt, omtanke och ha ett intellektuellt utbyte så ger han mig helt osjälviskt de mest hejdundrande orgasmer närhelst jag vill(och inte vill till en början) Han är helt makalös på den biten och verkar aldrig tröttna. Det blir långa sessioner med multipla orgasmer och han slutar först när jag är helt slut och gråter av lycka. Det är kärlek det!
Sen är han en jävle på att laga mat och min klippa och trygghet också
Vi har ett ordspråk som min man sa i sitt bröllopsdag till mig för 15 år sedan
"Det är inte bröllopsdagen, årsdagen eller alla hjärtans dag, utan det är vardagen som räknas!"
Och så lever vi! Att varje dag vara måna om varandra. Göra små saker för varandra. Att ta på varandra.
Små saker kan vara att starta motorvärmaren en kylig morgon. Att laga den andras favoritmat. Att söka den andas närhet på natten. Att alltid kyssas hejdå och god natt. Att busa, få varandra att skratta.
Säger att han älskar mig varje dag och visar det. Vill umgås med mig och vill att jag ska ha det bra. Uppmuntrar mina drömmar, tror på mig och får mig att känna mig speciell