När tog det sig för er?
5 år, två missfall, innan det blev levande barn.
5 år, två missfall, innan det blev levande barn.
När hade ni börjat testa?
Jag har både stickor från babyplan och clearblue digital.
Äl var som sagt 9/3 & BIM är 23/3.
Hej på er Igen!! ????.
som ni vet, fick jag ju mens i lördagsmorse.. det skumma är att jag tycker jag har blött väldigt lite för att vara jag ( det är ingen nidblödning, då det klart är rött som mens ). Och nu ser det nästan ut som att det har avtagit? Alltså på dag 2, jag Brukar ha det i 5-6 dagar alltid.. 😅????
har ni haft samma? Känns jäääätteskumt då det är en väldigt annorlunda mens jämfört med tidigare, men visst kanske den kommer igång igen under dagen. Men alltså vaaaa? ????
Om ni har sex varannan till var tredje dag så kommer ni att pricka ägglossning oavsett tester eller ej.
Jag är inte den som säger "slappna av och sluta stressa så tar det sig" men just vad gäller äl-test så blir det gärna väldigt mekaniskt och bara "avelsmässigt" om man bara fokuserar på att pricka äl.
Samma sen med graviditetstester. Att hålla på och testa innan bim kan göra en tokig. Bättre att vänta till bim eller ett par dagar efter, speciellt om den är som en klocka.
Jag har varit där ni är, där önskan efter ett plus är så otroligt stark, speciellt om det dessutom gäller första barnet. Men inget, absolut inget, blir bättre av att det blir mekaniskt och en jakt på bebisen. Det kan göra så du och din partner hamnar längre ifrån varandra.
Det är också otroligt viktigt, att ni kan prata om det hela att (gud förbjude) om det blir missfall längs vägen så kom ihåg att ni är två som förlorat en graviditet, två som fått drömmen om ett barn krossad.