När tog det sig för er?
Hej,
Jag hoppar på här :)
Gick av mina ppiller nångång i mitten på mars, fick en mellanblödning, och sen satte vi igång ganska omgående med att försöka.
Laddade ner appen Flo och skaffade ägglossningstester som alla visade lite svagt streck. Började närma oss runt 7-8/4 och helt plötsligt blev strecket tydligt och starkt. Tror vi lyckades pricka rätt då. Även Flo sa att ÄL skulle ske där i datumen. Kvällen därpå fick jag så tjocka och äggviteliknande flytningar (aldrig sett nåt liknande förr!) och sen försvann det dagen efter och blev istället lite lösare vattniga.
Nu är man ju crazy i huvudet som redan inbillar sig symptom när det bara gått 4-5 dagar efter ÄL, men haft lite värk i nedre del av mage, tröttare än vanligt och ömma bröstvårtor.
Jag har inte fått min första ?riktiga? mens än sedan ppillrena och det är väl detta som spelar spratt i mig om det är mens-symptom eller gravidsymptom.
Oavsett vad så inväntar jag då BIM och vet inte vad jag ska förvänta mig efter 10 år med ppiller. Lär ju kanske vara helt oregelbunden cykel men enligt Flo är nästa mens beräknad 23e april, så vi får väl se!