• Sunrisen

När tog det sig för er?

melissy skrev 2025-03-19 18:22:15 följande:
    Absolut, man ska ju inte ge upp än! <3 Har inte känt av något illamående men det gjorde jag dock inte med första barnet hellerSkrattande Önskar nästan att jag ska må lite illa för det gör jag aldrig annars och då hade det känts lite mer sannolikt att jag faktiskt är gravid...
    Nej precis! 💞 
    Åh förstår dig, men det är ju så himla olika för alla. Absolut mer påfrestande än jag kunnat föreställa mig 😩. Jag brukar få rätt grov mensvärk de flesta månader 1-2 dar innan den kommer. Aldrig molvärk som pendlar såhär och så lång tid innan mens, så hoppas också innerligt att de är något som gror! 🥹 
  • Sunrisen
    melissy skrev 2025-03-19 18:24:27 följande:

Har nästan bara molvärk på höger sida, typ vid äggstocken? Fattar inte varför men brukar inte ha det vid mens så jag tolkar det som något positivt tills vidare haha

Håller tummarna!! 🤞🏻 
  • Sunrisen
    Sunrisen skrev 2025-03-19 21:12:01 följande:
    Håller tummarna!! 🤞🏻 
    melissy skrev 2025-03-19 18:24:27 följande:

Har nästan bara molvärk på höger sida, typ vid äggstocken? Fattar inte varför men brukar inte ha det vid mens så jag tolkar det som något positivt tills vidare haha

När ska du testa igen förresten? 
  • Sunrisen
    Anonym (22) skrev 2025-03-19 18:58:01 följande:

BIM 22/3 -
    just nu är det samma för mig fast mest ont vänster .. brukar inte heller ha såna smärtor innan mens.. ska ta ett test imorgon .. hoppas vi alla här får +++++🥰

Åh vad spännande, uppdatera gärna här när du tagit test ( om du vill såklart ). Jag ska också ta en testa tidigt-stav från babyplan imorgon och hoppas hoppas man kan skymta något 😩. samtidigt vill jag typ inte för jag vill inte se de negativa testet som jag tror de kommer att bli.. men vi hoppas 💞🤞🏻
  • Sunrisen
    Anonym (Y) skrev 2025-03-19 21:16:16 följande:

Tog ett försök första gången, då var jag 27. Tog sju försök andra gången, då var jag 38. Har två friska barn, aldrig fått missfall. Inser att jag är lyckligt lottad. 

Verkligen! Grattis till det 🥰
  • Sunrisen
    F37L skrev 2025-03-19 22:35:23 följande:

Även jag har BIM i dagarna. 22/3 för att vara exakt.
    4e försöket och har ett barn sen innan.

Andra försöket blev ett tidigt missfall. Eller kemisk gravidtet. Missfall v 4+3 typ. 
    Alla de här tre försöken har börjat med bruna små blödningar på cykeldag 24, vilket det är idag men hittills inget. 

Också känt mig illamående igår och idag. Men vi får väl se. 😊

Vad roligt, hoppas vi kan dela våra resor tillsammans allihopa ☀️ . 

Vad tråkigt att höra, jag beklagar det. 🥹 
    Men skönt att det ännu inte kommit något, håller tummarna för att det går fint denna gången och att där gror något, när har du tänkt att testa? 🥰

• Sunrisen

alltså nu ikväll har jag liiite molvärk igen som pendlar fram o tillbaka, men mest på vänstra sidan. 
    det känns även som att det typ strålar ner på underlivet.. nån som haft liknande och plussat?

• Sunrisen
    F37L skrev 2025-03-20 05:36:26 följande:
    Ja, känslomässigt var det inte fara direkt pga så tidigt och hade ganska dålig känsla direkt. Men börjar känna att det blir långt mellan vårt barn och eventuellt syskon så det var jobbigast. 😊

Testar nog på lördag typ, alltså på Bim. Alternativt några dagar senare. 😅 du då?

Ja, nej det förstås. Åh jaha, får jag fråga hur gammal ditt barn är ? Kan tänka mig den känslan. 

Önskar jag också kunde hålla mig till BIM, 
    Testade nu med en testa tidigt stav från babyplan. 
    Tyvärr visade den ganska starkt negativt.. känner mig otroligt deppig även om jag vet att inget är kört förrän mensen kommer. Men har jag rätt magkänsla så kommer den & säger surprise inom snara dagar. 😔

• Sunrisen
    melissy skrev 2025-03-20 10:18:16 följande:
    Åh vad tråkigt... har inte heller så bra magkänsla. Har fått ganska ont i ryggen vilket jag brukar få innan mens. Men såklart finns det fortfarande hopp tills mensen kommer. Ska ta första testet imorgon bitti så får verkligen hoppas. Du får uppdatera när du testat igen!Hjärta

Verkligen.. är så ledsen. 😞 Känns omöjligt att få + 
    Jass du också? Känner också i svanken så den dyker nog upp här med snart. 
    Håller tummarna för dig 💞. 
    Absolut, kommer inte mensen på söndag så tar jag ett till några dagar efter.. 

• Sunrisen
    Anonym (22) skrev 2025-03-20 11:27:16 följande:

BIM 22/3 -
    Testade negativt idag med så blir nog inget denna månad... blir ingen 2025 bebis då ?

jaja nya tag nästa månad önskar er lycka till alla , hoppas på att alla här inne får + inom snar framtid 🥹🥰

Tråkigt att höra! Ledsen för din skull 💞 Vet precis känslan.. jag testade också negativt idag ( BIM 23/3 ). Men vi är inte körda förrän mensen kommer, men känns som det borde upptäckts redan nu om det vore något. 

känner samma, blir nog ingen 2025 bebis här heller 😔 
    och detsamma till dig 🥰💞

Svar på tråden När tog det sig för er?