När tog det sig för er?

Sunrisen TA ett visa tidigt test 6 dagar innan så har du svar!!! Så spännande !!
Sunrisen TA ett visa tidigt test 6 dagar innan så har du svar!!! Så spännande !!

Vad är ens oddsen? 😳 Åkte o köpte testet på apoteket, kom hem & tog testet med morgonurin inget blod i, ingenting.
30 min senare kommer Mensen också.. 😶
Förhoppningsvis får vi iallafall börja 2026 med bebis 🥹
Åhh sunrisen jag ville verkligen att det skulle vara positivt för dig, men allt är menat och snart blir det nya försök! jag stannar gärna kvar vill veta hur det går för dig 🥰🥹
Jag och min sambo har försökt i 12 månader och den 22/4 plussade jag! Kan ju inte säga att det betyder att det blir något, det är fortfarande väldigt tidigt. Men förhoppningsvis tog det oss 12 försök för att lyckas!
Sunrisen , jag plussade gången jag körde på bisolvon metoden!! Rekommenderar verkligen går att köpa receptfritt och skadar inte att testa heller .. du tar vanlig dos under ägglossningsveckan de gör att dom små simmarna tar sig fram enklare ;) går att läsa om den lite överallt och många har plussat efter till o me jag. Tror ärligt att det var det som gjorde att jag plussa denna gång❤️🥹
jag tog i flytande form men tror inte det spelar någon roll då den gör sitt jobb oavsett❤️
Hallå i stugan haha! 🤩
Hur går det för er andra, försökt denna månaden också? uppdatera gärna hur de går för er😊.
Själv skulle jag enligt appen ha ÄL igår 11/5. men osäker på om det stämmer.. de spelar nog ingen roll iallafall för vi har inte gjort några direkt aktiva försök denna månaden.. vi ? myste ? 6/5 och igår.. har inte mått så bra psykiskt därför, men man hoppas ju ändå trots att sannolikheten kanske inte är så stor denna månaden Heller.
Jag tänkte iallafall att jag skulle köpa bisolvon tills nästa ÄL och hoppas 🙏🏻
Hej är det okej att hoppa in i tråden? Försökt bli gravid sedan augusti. Fick ett tidigt missfall i februari. Flera av mina närmsta vänner är gravida / precis fått barn. Känner mig uppgiven för vill så himla gärna! på något sätt känns det väl ändå lite bättre att läsa om andra i samma situation.
Hej! Absolut, du är välkommen att hoppa in 🥰.
åh, beklagar Ditt missfall! 🥹 Förstår din förtvivlan och uppgivenhet kring det här med att vänner får barn osv. känner verkligen igen mig.. men en dag blir det vår tur ❤️
Jag har själv försökt sedan dec-24 och man har inbillat sig massor varenda månad men tyvärr ingenting som hänt. :(
Jag råkade bli gravid augusti-24 och då använde vi skydd för min sambo kände sig inte redo, men vi ? testade ? ungefär några minuter utan skydd haha, och vips.. då tog det sig tydligen men tyvärr fick jag också tidigt missfall då.
känns som att när man inte vill så händer det, när man vill så tar det en evighet. ????