Har ni alla drömmar i livet?
Jag har väl inga drömmar direkt. Mer än att jag vill bli en erkänd författare en dag, men det lär inte hända om man inte är exceptionell och har lite tur. Mitt dröm resmål är Jamaica. Mer än så vågar jag inte drömma.
Jag har väl inga drömmar direkt. Mer än att jag vill bli en erkänd författare en dag, men det lär inte hända om man inte är exceptionell och har lite tur. Mitt dröm resmål är Jamaica. Mer än så vågar jag inte drömma.
Man måste inte drömma...är man nöjd med det mesta i livet så tror jag man mår bättre av att inte drömma.
Saker i mitt liv måste bli bättre, det drömmer jag om och om en betydelsefull kvinna...
Jag bryr mig inte om att resa långt, vill min framtida kvinna det så klart jag hänger på, vill hon inte ha mig med så slipper hon och det är fine by me.
När det gäller familj, vill hon ha familj så blir det så...jag drömmer om henne, ingen familj.
Inom en snar framtid har jag det bättre omkring och med tur världens finaste kvinna...när jag väl är där kommer inte jag ha några drömmar som skall uppfyllas...då lever jag min dröm! ❤️