Inlägg från: Anonym (Barn?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Barn?)

Han vill ha barn med mig.Jag vill ej.

Min sambos dröm är att ha bebis med mig. Annars vill han ej vara med mig. Han vill vara maskulin och en man. 

Jag har ett barn, vuxet och är nöjd. Fantastisk dotter. Intelligent och mycket vacker. 

Vad ska jag göra? 

• Svar på tråden Han vill ha barn med mig.Jag vill ej.
  • Anonym (Barn?)

Dessutom är han 7 år yngre. Han fascineras av min svenska skönhet säger han och att jag är lång. 

• Anonym (Barn?)
    Dr Nail skrev 2025-03-17 18:23:48 följande:

Varför vill du inte ge honom ett barn? Varför är det så svårt för dig, är du för gammal?

Jag är 45 år. 
  • Anonym (Barn?)
    Anonym (karl) skrev 2025-03-17 19:00:29 följande:

Vill du inte ha barn så ska du inte det heller. Då hade det nog varit bättre att lämna för bådas skull.

Sen vet jag inte, har han uttryckligen sagt att han vill vara maskulin och en man genom att skaffa barn med dig? För det är ju ganska pinsamt sagt från hans sida.

Han säger att han vill prestera ngt i livet och att få ett barn gör att han kommer känna att folk blir avundsjuka. 

Han vill verkligen skapa egen familj.

Hag har sagt att vi kan leva tillsammans utan barn. Många väljer till och med bort att få barn och är lyckliga ändå.

Vi har provat att ska ett barn men jag har ej blivit gravid och vill ej har fler barn än min vuxna dotter.

Han har sagt att det måste vara ngt fel på mig eller hans spermier. 

Jag är ju ändå 45 år?..

Han vet ej vad barn och ansvaret bär med sig?.

• Anonym (Barn?)
    Anonym (karl) skrev 2025-03-17 19:16:07 följande:
    Han vill skaffa barn av ärligt talat rätt dåliga skäl och du vill inte alls. Tycker det är ganska tydligt vad som är rätt i detta läget.
    Han har aldrig rest i världen. Jag har bott i många länder och är uppvuxen internationellt så vi har olika bakgrunder.
  • Anonym (Barn?)

Han dricker dessutom ett glas rött vin varje dag eller whiskey.
    Gillar ej det. Jag dricker enbart vatten och mjölk. 

• Anonym (Barn?)
    Anonym (3) skrev 2025-03-18 12:02:23 följande:
    VA??? har han bytt ut vodka och antidepressiva mot rödvin?? Jamen dåså, då är det väl fritt fram för barn nu Skål
    Varje dag vin, whiskey, huvudvärk, anti depressiva, bara stanna inne?

Hur kan jag hjälpa honom? 
  • Anonym (Barn?)
    Anonym (går inte) skrev 2025-03-18 12:17:45 följande:
    Du kan inte hjälpla någon som inte själv vill bli hjälpt. Du anser att han har problem, men han kanske inte gör det. Då är han inte redo att bli hjälpt.

Jag tycker inte du låter som en svensk. Är det för att du bott mycket utomlands?
    Jag är född på Danderyds sjukhus. Helsvenska. 
  • Anonym (Barn?)
    Anonym (3) skrev 2025-03-18 12:43:15 följande:
    Om jag frågar så här då: vad har denne iranier för goda sidor som tillför ditt liv något positivt och meningsfullt?
    Lugn, snäll, stressar mig inte som min förre man gjorde i mitt fd äktenskap.
  • Anonym (Barn?)

Idag har han druckit två glas rött vin, whiskey och tabletter mot depression?

Svar på tråden Han vill ha barn med mig.Jag vill ej.