Carrokoala skrev 2025-03-19 14:18:17 följande:
Hej vad fina ni är för alla svar🙏 jag tror nog mer på att jag får ignorera dem som någon av er skrev, va precis ute och tog en cigg och de här vännernas flickvänner pratade öppet negativt om mig.. kanske e jag som e för osäker på mig själv och utstrålar nåt konstigt.. men jag har ju också försökt med de medel jag själv har att visa att jag vill. Så jag ska nog bara låta det vara och hoppas på att man kanske träffar på någon annan, någon annan gång. Jag har mycket intressen, men de verkar inte falla rätt hos folk, jag e konstnärr,målar men gör mycket kreativa saker som macrame eller syr/stickar/virkar. Men är också själv lärd och har inte pengarna för kurser (man e ju en fattig konstnärr:p)
Jösses vad tråkigt, nä de där verkar inte vara mycket att bygga på. Men samtidigt inte avfärda samtliga utan skilja mellan gruppen och idioten som pratade negativt om dig.
Finns ju ett talesätt "go where you're celebrated, not where you're tolerated"
Man har rätt att kunna vara konstig utan att bli dömd om ens intentioner och sätt är godhjärtat. Du gör inget fel här.
Du skulle kunna starta en virkklubb med intresserade för eventuella juntaträffar varannan vecka eller så. lägg ut en annons på en vänsida och berätta hur du är och att du vill skaffa vänner.