Ett jävla gnäll på vissa män.
för att de inte får sex eller får till det med någon kvinna. Fattar de inte att problemet ligger hos dem själva? Har man inget att erbjuda får man inget, hur svårt skall det vara att fatta?
för att de inte får sex eller får till det med någon kvinna. Fattar de inte att problemet ligger hos dem själva? Har man inget att erbjuda får man inget, hur svårt skall det vara att fatta?
Vissa fattar det men det är för många som inte gör det.
Det är väl en pytteliten minoritet av män som tyvärr är ganska högljudda här på FL. De är upphakade på den upplevda "orättvisan" att de flesta kvinnor lätt kan ha sex med hur många män de vill medan det är en helt annan situation för oss män, och i synnerhet för de här specifika männen som ingen vill ta i med tång. Jag upplever inte alls att detta säger någonting om män i allmänhet. Jag har då aldrig träffat en man som resonerar så här om krinnor.
Nej jag förstår inte heller varför man försöker bortförklara det. Ingen skulle exempelvis vilja ligga med mig, men det beror på att jag är oattraktiv och inte har någon sexuell utstrålning. Då kan jag ju inte skylla på kvinnor.
Nej jag förstår inte heller varför man försöker bortförklara det. Ingen skulle exempelvis vilja ligga med mig, men det beror på att jag är oattraktiv och inte har någon sexuell utstrålning. Då kan jag ju inte skylla på kvinnor.
Ett jävla gnäll på gnälliga.
Det finns en handfull män här på FL som står för all den skiten. Har ingen anledning att tro att ensamma män i allmänhet är som dessa nollor. Känner 2 st som aldrig haft en relation, vet att en av dem är oskuld. Ingen av dem ens andas tanken att det är kvinnorna det är fel på. De är smärtsamt medvetna att felet är hos dem men det gör det inte nödvändigtvis lätt för dem att ändra sig. Min man var f.ö oskuld när jag träffade honom och det fanns inte tillstymmelse av misogyni hos honom. Alla incels här på fl är onekligen tröttsamma men de representerar inte övtiga män. Så det är onödigt att få det att se ut så.