Inlägg från: Anonym (Hyckleri) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hyckleri)

Bojkotta coca-cola

Varför bojkottar folk Coca-cola?  Men dem bojkottar ej sprite, fanta exempel. Monster drickan. Och alla andra företag som ägs av eliten som skapar krigen.
    Vad är meningen med bojkotta av coca-cola då? Vill man leka duktig och att man stöttar Palestina?
    Förstår verkligen inte!
    Kriget har pågått hur länge som helst och först NU ska folk leka duktiga och lägga flagga på sin sida, leka att dem stöttar Palestina och ska köpa Palestina coca-cola. Men snälla ärligt talat. Sån dubbel moral. Om man nu ska leka så duktig så bojkotta ALLT ALLT ALLT som ägs av dem!!!

• Svar på tråden Bojkotta coca-cola
  • Anonym (Hyckleri)
    Anonym (PelleStina) skrev 2025-03-19 21:06:08 följande:

Handlar bara om att samla godhetspoäng.
    "Titta vad duktig jag är"

Ja men precis.. känns lite så Obestämd
  • Anonym (Hyckleri)
    Maggena skrev 2025-03-19 20:53:06 följande:

Har du fått skriva av dig nu? Bra! Gå vidare med ditt liv. 

Skriva av...? Jag ställde en fråga. Men du hade inget svar. Tog du åt dig kanske 
  • Anonym (Hyckleri)
    Anonym (s) skrev 2025-03-19 20:56:31 följande:

Säger folk verkligen alla sorter de bojkottar eller använder de cocacola som samlingsnamn för företagets produkter?

Dem bojkottar bara Coca-cola den röda flaskan / burken. Men företagen som coca-cola äger? Eller andra företag som eliten äger. nope. Det är dem Inte intresserade av att bojkotta 
  • Anonym (Hyckleri)
    Anonym (Öööh?) skrev 2025-03-20 07:02:40 följande:
    Jag vet inte vad du yrar om från ditt dikeshål ute i landet men alla jag vet i bojkottgrupperna bojkottar alla CC companys produkter, MER osv.

Det går liksom att vara påläst om man är lälskunnig.
    Äsh.
    Det är bara teater allting. Folk leker duktiga "bojkotta coca-cola. Fu*ck Israel. J*vla zion1ster" etc etc etc. Vad hjälper att bojkotta allt som ägs av själva coca-cola när du sen borstar tänderna med Colgate tandkräm, duschar med dove tvål och smörjer dig med nivea och garnier för att sen ta på dig din tröja från Hugo Boss, skor från Nike och parfym från Prada???? För att sen på kvällen logga in på din HP dator och sen kolla på film av Disney eller Warner bros? Och äta lite choklad från Merci eller toffefee och dricka lite Sprite. Snälla 

Bojkottar coca cola..... MEN bojkottar DE Obestämd armani? Prada? Givenchy? Levi's? Reebook, nike, maybelline, DKNY, Ralph Lauren, L'Oréal, garnier, gucci, Gillette, oral-b, Bose, Intel, HP, Nokia, Motorola, The ordinary, Hugo Boss, La mer, Estee Lauder, Revlon, Disney, Jo Malone, 

KitKat, oreo, pizza hut, KFC, pringles, heinz, Nestlé, Maggi, 
    Vichy, Danone, nesquick, Felix, Starbucks, Lipton, Milka, Knorr, Subway, Lays, Dorritos, Magnum, Evian, Jaffa, 
    Fanta, Sprite, Capri-sun, MER, Guylian (sjöfrukter), Cheetos, Vicks, Nespresso, Werthers original, Reese's, merci, toffifee, ritter sport, mentos, Nutella, 

Colgate, palmolive, cif, fairy, domestos, Shell, Ariel, rexona, nivea, Dove, Omo, Pantene, Mr Muscle, Pampers, 

............ Och listan bara fortsätter och fortsätter.
    Nej ingen bojkottar dessa. De ska leka duktiga bara med sina coca-cola och sen??? Vad vill man visa?! Vill man ha klapp på axeln?
  • Anonym (Hyckleri)
    Anonym (Rexkex) skrev 2025-03-22 05:58:09 följande:
    Ja, det är teater. Man känner sig som individ duktig och att man gör något för världsfreden. Det är symtomatiskt att det framförallt sker på sociala medier och diskussionsforum eftersom det är där man kan visa upp sina åsikter och värderingar.

Om man varit konsekvent så hade man under lång tid tidigare bojkottat andra länder som betett sig långt värre, men detta är en social fluga nu som får fårskocken följer.
    Anonym (Rexkex) skrev 2025-03-22 05:58:09 följande:
    Ja, det är teater. Man känner sig som individ duktig och att man gör något för världsfreden. Det är symtomatiskt att det framförallt sker på sociala medier och diskussionsforum eftersom det är där man kan visa upp sina åsikter och värderingar.

Om man varit konsekvent så hade man under lång tid tidigare bojkottat andra länder som betett sig långt värre, men detta är en social fluga nu som får fårskocken följer.

Precis, allt är teater bara!
    Kriget har pågått i många mångaaaa år och ingen brydde sig om att bojkotta då eller att sätta Palestinas flagga på sin profil och dela om Palestina och kasta hat på israeler. 
    Och självklart sker allt sånt på sociala medier och forum för att man ska visa sig duktig.
    Om man nu verkligen bryr sig så donerar man, man bojkottar verkligen allt och inte bara det som passar, man gör det för att man verkligen vill och för att känna man gör något bra och inte för att visa upp sig på nätet och få klapp på axeln.
  • Anonym (Hyckleri)
    Tobben skrev 2025-03-22 11:11:46 följande:
    Vad bojkottar du?
    HAH vet du vad? Jag bojkottar ingenting för jag bryr mig helt ärligt inte och dessutom, ALLT ägs av eliten! Då kan jag lika bra logga ut från sociala medier och kasta allt som jag har i mitt skafferi och kyl. Sluta kolla Disney, slänga min dator och telefon. Etc etc etc.
    Jag är ingen hycklare som ska leka duktig och kasta skit på DE SOM INTE bojkottar som dessa typer gör!
    Så nej jag bojkottar absolut ingenting och kommer inte göra heller!
Svar på tråden Bojkotta coca-cola