Jag fattar ingenting ?
. Nu den senaste tiden har jag träffat en tjej ett tag lite causual (ca 6 mån). Vi har sagt att vi tycker om varandra men att vi ses just causual och ser vad som sker. Väldigt bra upplägg då det för mig tar tid att få känslor. Vi har setts några månader. Hon gör mig glad och det har känts som känslor börjat komma från bådas håll.
Vi messar på veckorna ibland. Hon svarar efter nån dag ibland, jag likaså. Det är ett väldigt lungt tempo på messandet. Det har också varit tyst några dagar ibland. Oftast jag som tar upp kontakten efter tystnad. Men så skrev hon igår och frågade om hon gjort mig något. Jag förstod ingenting men inser att jag inte svarat på vår konversation som pågick under helgen. Hon visste att jag skulle iväg och vi skrev inte om nått viktigt. Hon har väntat på svar sedan i lördags. Jag skrev och bad om ursäkt men jag skulle ju som sagt iväg och sedan har det bara rullat på men att jag tänker på henne.
Hon förstår inte detta, utan väljer att blockera mig och lägga locket på. Jag fattar ingenting då vi haft tyst I flera dagar innan och det har aldrig varit nått bekymmer för någon av oss.
Någon som har lite goda råd eller bara en analys i varför hon blev så upprörd plötsligt?