Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah

Dejtingsajter

Anonym (V) skrev 2025-03-22 15:50:12 följande:
    Vad vill du säga med inlägget? 
    Han vill säga följande: 
    Anonym (-) skrev 2025-03-22 15:22:05 följande:

Översättning:

Jag går efter utseendet först och är för korkad för att fatta när någon bara dejtar mig för mina pengar, sen fokuserar jag på andras tillkortakommanden för att slippa ta ansvar för mina egna val.
    Jag är äldre än de jag vill ha och vet att jag inte har en chans på de snygga gymtjejerna så därför vågar jag inte ens försöka med dem. 
    Jag vill bara ha en ung, snygg tjej som inte är ute efter mina pengar. Varför ska det vara så svårt, det är orättvist att jag ska behöva leva upp till någon slags standard. Buhu det är så synd om mig och kvinnor är så dumma. 

Alltså. Hans förra flickvän var snygg men kriminell. Han vågar inte stöta på snygga tjejer på gymmet. Och på dejtingsajterna har tjejerna snygga bilder men är fula i verkligheten. Så nu vill han ha råd om hur han ska träffa unga och snygga tjejer trots att han själv inte ser så bra ut och varken är intelligent eller klarar av att uttrycka sig begripligt och än mindre kommunicera.

Har du några tips på hur han ska göra så kan du skriva ner dem. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Trött på dejtingsajter) skrev 2025-03-22 16:20:59 följande:

Att man ska inte förvänta sig för mycket av dejtingsajter. Dessutom när man ska avsluta där det rena helvetet nu fick jag byta kreditkort trots att jag sade upp det tidigare. 50+ plus och Elitsinglar är de mest oseriösa.

Haha är du 50+? Ja men lycka till. Börja med stavgång i grupp. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Trött på dejtingsajter) skrev 2025-03-22 16:23:08 följande:
    Att dejtingsajter är mycket oseriösa!
    Träffade du ditt ex på en dejtingsajt? 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Trött på dejtingsajter) skrev 2025-03-23 07:31:34 följande:
    Det är jag som avgör vem jag vill träffa, jag ser bra ut och vill uppträda som gentleman. Inte som någon dräng som det hela tiden reser sig i byxorna.
    Ja? Har jag sagt nåt annat? Jag föreslog stavgång i grupp och där går det utmärkt att uppträda som en gentleman.

Har jag sagt att du ska uppträda som en dräng? Jag förstår att du har potensproblem eftersom du är 50+ men det finns hjälp att få på vårdcentralen. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (V) skrev 2025-03-23 02:47:44 följande:
    Tack för översättningen. Tror mer på:
    Ts har träffat en flickvän som var kriminell och snygg. Ts anser sig själv vara för snygg för dejtsidor där alla tjejer är fula när han i realiteten inte är en tiopoängare själv. Ts ser snygga tjejer på gymmet som han inte vågar ragga på. Nu vill han berätta hur ruttna tjejer är som inte finner honom attraktiv. Ts har därför "gett upp" vilket är en omskrivning av att tjejer inte finner honom attraktiv. Därför är han sur och bitter och vill berätta det för både män och kvinnor för att kunna ta ut bitterheten på kvinnor samt hoppas få sympatiserande från andra män som ka trösta honom med (du är så bra) kvinnor har för höga krav, eller något liknande bittert.
    Alternativt att han vill ha beröm för att han minsann inte är nån fuckboy som vill utnyttja kvinnor för töm&glöm. När han egentligen har potensproblem som han inte vågar söka hjälp för. Se nedan:
    Anonym (Trött på dejtingsajter) skrev 2025-03-23 07:31:34 följande:
    Det är jag som avgör vem jag vill träffa, jag ser bra ut och vill uppträda som gentleman. Inte som någon dräng som det hela tiden reser sig i byxorna.

• Ezmeraldah
    Anonym (Trött på dejtingsajter) skrev 2025-03-23 12:30:55 följande:
    Är det något jag hatar är personangrepp! Du borde lära dig veta hut din nolla!
    Personangrepp? Nu förstår jag inte? Det var ju du själv som sa att du hade potensproblem? Jag försökte bara hjälpa till. 
    Anonym (Trött på dejtingsajter) skrev 2025-03-23 17:10:59 följande:
    Skärpning! Har du problem gå till kliniken din dräng!
    Vilken klinik ska jag gå till? 
    Anonym (Trött på dejtingsajter) skrev 2025-03-23 12:28:32 följande:
    Nej vi hade jobbat på samma företag
    Varför skriver du om henne då? Det hör väl inte hemma i en tråd om nätdejting? Varför en lång rant om ditt ex ekonomiska problem? Det är väl inte dejtingsajternas fel? 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Ebbot Lindberg) skrev 2025-03-25 08:56:55 följande:
    Så det är deras fel att du är ett pucko som tänker med plånboken? 
    Tänker med plånboken gör han ju inte? Han tänker snarare med... 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Trött på dejtingsajter) skrev 2025-03-24 17:09:18 följande:
    Bara trött på dejtingsajter!
    Varför ligger tråden i sexforumet om du söker en seriös relation? 
Svar på tråden Dejtingsajter