• Anonym (gu)

Varför försvann min tråd-psykbryt?

Tittar ni upp IP-numret?

För hur ska ni annars veta vem som har skrivit vad?

Jag skriver liknande som ts. Och finns en till som uttrycker samma åsikt i tråden här. Så vi är minst 3 olika till att börja med. Jag tror du Johnny syftar på mig då jag har för mig att jag skrev något sådant som du nämner, för några år sedan.

• Anonym (gu)
    burleskburkläsk skrev 2025-03-24 10:54:15 följande:
    Jag tittar inte upp IP och sist jag gjorde det var 1998... jag ser mönster i exakt hur personen skriver.

Den skriver ju exakt samma sak.
    ...och med tanke på detta meddelandet så vet jag till 100% att det inte är du.
    Men å andra sidan så kan nån såklart härma personen hur den skapar sina trådar och då är det välgjort...men då behöver den personen riktig hjälp.

Men jag känner igen hur du skriver så tror mig ha en aning vem du är.
    Vill minnas att du har en svartvit bild, på vad vet jag inte då jag använder mobil så det är jävligt smått...tror dit alias börjar på bokstaven A och vi har skrivit i lite olika trådar.
    Har även sett flertalet personer nämna att du kollar IP om du nu är denna på bokstaven A...gör du så jag kommer aldrig att palla lära mig hur man gör och sen göra det eller att skriva anonymt.

Jag har säkert fel och det är helt ok 😃

Om det är mig du syftar på så är det Jonny utan h.
    Det du försöker beskriva om mig, är tyvärr fel.

Nej, jag kollar inte sånt, men har märkt att några både minns och vet precis vad man har skrivit tidigare. Men även blivit anklagad för att ha skrivit trådar som man inte har gjort. Blev ofta anklagad för att vara kaffedraken till exempel fast han hade själv sagt att han lämnade forumet.

Anledningen till att jag reagerar på det här är, precis som du säger, att ibland känns det som att att någon försöker härma en och dessutom skriver obskyra saker eller korta extremt negativa trådar om sig själv där man ska uppfatta personen som löjlig rakt av. 

Därför skrev jag då jag tycke det känns tråkigt när folk bara "tror" att dom vet vem som är ts i relation till andra trådar, som man själv inte ens har läst eller vet någonting om.
Svar på tråden Varför försvann min tråd-psykbryt?