Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Varför försvann min tråd-psykbryt?

Är det inte bättre att skapa andra typer av trådar som blir kvar och som folk uppskattar?

Det hade väl varit trevligt att inte bara skriva om såna saker nån gång eller?

• burleskburkläsk
    Anonym (m) skrev 2025-03-24 08:14:45 följande:
    Jag skrivet andra trådar. 
    Idiot. 
    Varför tror du att jag bara skriver om såna grejer?
    Tack då vet jag.

Vilka andra trådar har du startat?

Posta dem här är du snäll...ser fram emot det, tack! 🤗
  • burleskburkläsk
    Anonym (m) skrev 2025-03-24 09:02:21 följande:
    Alltså...
    Jag saknar ord.
    Jag har varit medlem här i över ett decennium. 
    Varför tror du att jag bara skapar såna trådar? Vad får dig att tro det?
    Jag har varit här sedan den 12/2 i år så jag är väldigt ny här.

Dock har jag sett dig skapa flertalet trådar som blivit bortplockade för att du skriver om saker som ej är tillåtna på forumet.

Andra användare berättar vad du gjort för fel gång på gång och du ignorerar dem och skriver om samma igen.

Jag har aldrig sett dig starta en tråd som ej rör psykisk ohälsa, jag trodde inte nån sån tråd fanns.

Därför ville jag se några av dina trådar rörande andra ämnen.

Det hade jag verkligen sett fram emot, tack 🤗
  • burleskburkläsk
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-24 10:28:27 följande:

Och i trådarna brukar du komma fram till att du bara inte vill må så dåligt, och att du har drömmar, som du vill prova att följa. Men nästa dag är en likadan tråd startad igen. 

Eller klassikern "jag ville bara att nån skulle fråga hur jag mår"...såklart...för när nån frågat så spårar det ur å det vildaste och tråden blir bortplockad.

Sen tycker jag att det måste ju finnas iaf en tråd som personen skapat under ett helt decennium som ej rör psykisk ohälsa i kombination ej bortplockad tråd.

En sån tråd hade bara varit så upplyftande...ett sundhetstecken!
  • burleskburkläsk
    Anonym (gu) skrev 2025-03-24 10:42:32 följande:

Tittar ni upp IP-numret?

För hur ska ni annars veta vem som har skrivit vad?

Jag skriver liknande som ts. Och finns en till som uttrycker samma åsikt i tråden här. Så vi är minst 3 olika till att börja med. Jag tror du Johnny syftar på mig då jag har för mig att jag skrev något sådant som du nämner, för några år sedan.

Jag tittar inte upp IP och sist jag gjorde det var 1998... jag ser mönster i exakt hur personen skriver.

Den skriver ju exakt samma sak.
    ...och med tanke på detta meddelandet så vet jag till 100% att det inte är du.
    Men å andra sidan så kan nån såklart härma personen hur den skapar sina trådar och då är det välgjort...men då behöver den personen riktig hjälp.

Men jag känner igen hur du skriver så tror mig ha en aning vem du är.
    Vill minnas att du har en svartvit bild, på vad vet jag inte då jag använder mobil så det är jävligt smått...tror dit alias börjar på bokstaven A och vi har skrivit i lite olika trådar.
    Har även sett flertalet personer nämna att du kollar IP om du nu är denna på bokstaven A...gör du så jag kommer aldrig att palla lära mig hur man gör och sen göra det eller att skriva anonymt.

Jag har säkert fel och det är helt ok 😃

Om det är mig du syftar på så är det Jonny utan h.
Svar på tråden Varför försvann min tråd-psykbryt?