Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Otrogen?

Jag är tjej och kan göra så ibland. Min kille blir också osäker av det. Jag blir dock irriterad för jag har aldrig gjort någonting för att han ska tro något. Han själv har däremot. 

Jag gör så för jag Känner att h håller koll på min skärm. Vinklar den ibland för jag vill göra vad jag vill på nätet (jag gör ändå ingenting speciellt, vill bara inte vara kontrollerad). 

Kan det vara att han känner av att du koller/tror något? 

Ja sen kan det ju tyvärr också vara att han håller på med nån skit. Har flera ex som gömde mobiler och var otrogna. Men det märktes mer än så, de tog samtal i smyg osv.

• Anonym (J)
    Anonym (Upp) skrev 2025-03-24 10:41:07 följande:
    Hade min sambo bett om att få titta i min mobil hade han fått det, givetvis.
    Han skulle inte hitta något, då jag aldrig skulle var otrogen.
    Dock hade en sådan brist på tillit varit svår att ta och skadat förhållandet.
    Precis, det behöver finnas en ordentligt bra förklaring isåfall. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Ts) skrev 2025-03-24 11:17:27 följande:

Tack för era svar. Vet inte om han kollar på porr, aldrig kommit på ho om med det, men det gör säkert ganska många män. Det jag sett är att han stänger ner sidan (messenger och meddelanden) på insta och FB eller går in på ngt annat när jag t.ex går förbi. Tack för eran hjälp :) 

Jaha, visste du att det är meddelandefunktionen. Ja då är det skumt, då känns det ju som att det är nån han skriver med. 

Hade det bara varit en hemsida hade det ju kunnat vara att han bara inte vill se vad du gör. Men du verkar ju veta att han skriver med någon. Frågan är ju vem det är då.

Svar på tråden Otrogen?