Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Databeroende son

Har aldrig spelat mycket på dator. Mest varit när man har varit hemma hos någon kompis i någon timme, inte så mycket mer.

Men att ts raderar spelen från grabbens dator reagerade jag på!

Är inte Minecraft något som faktiskt är extremt stort världen över där man kan köpa "mark" som man faktiskt kan tjäna pengar på ?? Det finns väl dom som lever och har det som sitt egna yrke till och med?? Om det är det spelet som jag tänker på, så är det ju en framtids grej som blir allt större och större. Ungefär som när en 40-50-talist köpte sin första aktie och sedan kunde plocka ut miljoner från den 70 år senare!!!

Men så enkelt är det dessutom inte utan de behöver bygga upp "världen" också!

Oavsett om det jag skriver stämmer eller inte så var det fördjävligt gjort rent ut sagt! Det ts kunde ha gjort var att ge grabben en padda och plocka undan datorn, men radera spelen?? 

Alltså jag har verkligen ingen historik av att leva sådär överhuvudtaget! Men blir riktigt upprörd ändå när jag läser detta! Hur kan man tro att man har rätt att slå någon annans arbete i spillror sådär??

Var det verkligen det smartaste ts kunde på så tycker jag verkligen synd om grabben! Varför lyfter inte ts på arslet och ger sig ut på en vandring med sitt barn istället för att förstöra för barnet? Varför lär inte ts sittbarn en massa kunskaper som kan vara bra vid kris, i samhället och i relationer istället för att kränka och psykiskt misshandla grabben ??

Kan det vara så att ts är det verkliga problemet?

Om det är något jag har svårt för så är det när vuxna tror att du kan göra precis vad fan dom vill bara för att det är "ens egna barn". Wow. Nej, ts har inga rättigheter att komma och styra och ställa nu längre mot sin stackars unge.
    Fy fan säger jag bara!

• Anonym (Hmm)

Alltså, vet inte vad som for i mig då jag själv inte har någon data eller tv spel historik.

Men det här var riktigt vidrigt gjort !
    Vill nästan själv slå sönder allt omkring mig då det var psykisk misshandel rakt av mot ett barn!

Hur jävla LÅGBEGÅVAD får man vara som FÖRÄLDER egentligen??

Det här går rakt av under psykisk misshandel.
    Att tro något annat.. saknas ord för!

Man kan komma med krav som förälder självklart. Men att radera spelet eller kontot och dessutom motsätter sig att barnet pratar på engelska, är ju helt avskyvärt beteende!

Förstår varför ts unge stängt in sig i data världen med en sådan äcklig vidrig idiot till förälder!

Ts ska vara glad om grabben en dag kan förlåta henne. Hon har inga rättigheter att komma och bestämma över grabben mer, det har hon förstört för allt framtid tills han väljer att förlåta henne! 

Helst skulle jag se att hon förlorar vårdnaden av sitt barn på det dessutom för såhär gör man bara inte om man har någon vett i skallen överhuvudtaget!
    SÅ JÄVLA VIDRIGT GJORT !

• Anonym (Hmm)
    Tow2Mater skrev 2025-03-24 16:50:14 följande:

Lär dig engelska. Hur kan man inte kunna engelska som förälder idag?

Uppenbarligen så saknar ts både IQ och EQ.
Svar på tråden Databeroende son