Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Tips för att kunna acceptera små bröst

Har bara en gång varit med ett par riktigt små bröst. Har nu verkligen landar tillbaka, små med styva knopar. 
    Gärna på en mogen kvinna eftersom jag är 58

• Anonym (?)
    Anonym (Plankan) skrev 2025-03-24 21:59:50 följande:

Jag känner verkligen med dig. Jag är också helt platt och det går inte att komma ifrån att det är jobbigt. I många år undvek jag stränder helt trots att jag bodde i ett varmt land. Man känner sig otroligt otillräcklig utan bröst när man är med en man. Jag har ingen lösning på det.
    Nu är jag rätt gammal och strategin som till sist fungerade för mig var
    Att alltid ha vadderad bh. Då sitter kläderna bra och jag ser normal ut. Man kan tycka att det inte är ärligt, men varför skulle jag behöva visa min svaga punkt för kollegor och folk på stan? 
    Bara vara intim med män som redan är kära i mig. Då bryr de sig inte. ( det var ingen uttänkt strategi från början, men nu när jag ser tillbaka så var det min lösning på situationen, det krävdes månader av uppvaktning).
    Nu badar jag till och med på stränder. Jag närmar mig 59 år och det är ändå ingen som tittar.
    Jag tycker fortfarande att jag är ful som inte har bröst (jag kan inte ärligt säga att jag har fula bröst för jag har verkligen inga bröst alls). Jag gillar resten av min kropp och får nöja mig med det.
    Ibland när jag är på bra humör brukar jag trösta mig med att jag måste besitta en sjuhelvetes charm som ändå inte haft svårt att hitta en partner trots att jag är en platta. 

Sedär - gillar det du skriver och tycker..
    Jag har väl insett att jag varit lite "fyrkantig" vad gäller bröst.
    Det viktigaste är ju att man får både smaka och smeka kan jag tycka
    Har förstått att många kvinnor har svårt för att acceptera sina bröst.
    Det är synd eftersom de uppfattas som så kvinnliga
    Viktigast är ju ändå vem de sitter på....
  • Anonym (?)

Jag gillar och har mest varit tillsammans med kvinnor som  varit ... mulliga. Är tillsammans med en klart mullig kvinna men är intresserad av motsatsen jag aldrig haft - har jag missat något?
    En kvinna är så mycket mer än bröst eller kroppsstorlekk och jag har aldrig valt en kvinna utan personlighet .... men jag dras till små bröst just nu.

Svar på tråden Tips för att kunna acceptera små bröst