Inlägg från: Anonym (JJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JJ)

Tips för att kunna acceptera små bröst

Jag har själv stora bröst (opererade efter jag ammade första barnet och så ammar jag nu också) men måste säga att det finns massa killar som gillar små bröst och en del som föredrar det framför större.

Jag jobbade i mer än 10 år på strippklubbar när jag var yngre och ensamstående mamma och det fanns flera tjejer med små bröst som sålde jättebra. Kommer säkert få massa tummen ner för att jag skriver om strippklubbar.. Men eftersom jag har jobbat med det har jag sett väldigt många kvinnor utan kläder , antagligen många fler än de flesta straighta kvinnor har sett.. Och jag har sett vad män gillar och när det gäller just bröst vet jag att det finns män som föredrar stora men minst lika många som gillar både och eller som föredrar små framför stora, har själv blivit bortvald några gånger för att någon gäst ville ha npgon med små bröst. 

Anledningen till att jag opererade mina var mest hur de såg ut efter amning , inte bara att det blev mindre.. Vi pratar typ taxöron och då var jag bara 20 (är närmare 40 nu). Sen har mina riktiga växlat mycket i storlek med graviditeter och amning och viktuppgång också och jag har behövt göra om dom pga att de hängde  osv osv?  Det finns ju små bröst som är jättefina men det var tyvärr inte mina efter jag hade ammat :)

Men om du tänker på vad män gillar så kan jag som sagt säga 110% säkert att det finns män som älskar mindre bröst . Sen handlar det ju såklart också om att du måste tycka om hur du själv ser ut , inte bara vad killar tycker? men det kanske hjälper lite att tänka på det. 

• Anonym (JJ)
    Anonym (Hej ts) skrev 2025-03-25 01:10:42 följande:

Jag hade väldigt stora bröst och opererade dem nyligen, läkaren kunde inte ens få dem så små helst hade velat. Jag tycker att alla kläder är gjorde för folk med små bröst, framförallt på sommaren. Som jag har lidit över att inte kunna passa i någonting och varit avundsjuk på DIG som har bröst som passar i allt som ska vara axelbandslöst, öppen rygg, petit osv. 

Eftersom du lider så mycket av detta tycker jag du bör fundera på operation. Har du ens pratat med en läkare om ev risker med cancer i släkten osv? Dina värderingar verkar inte göra dig speciellt gott så det kan vara läge att tänka om? 

Nu har inte jag barn men man har ju hört sina vänner prata rätt mkt sina betydligt större bröst, och det har jag också märkt på dem. Så där har du kanske nått att de fram emot om du skaffar barn. 

Jo brösten blir ganska mycket större när man ammar men många får mindre bröst än innan sen efteråt och de kan ofta hänga mer. Såklart är det nog inte så för alla (men de flesta jag känner) och det beror nog på hur mycket man går upp och ner i vikt också. Och är man väldigt missnöjd efteråt kan man ju operera som jag gjorde efter jag hade ammat första barnet. Nu ammar jag fjärde , det går bra med implantat också men ibland behöver man göra om dom efteråt för till skillnad från vad en del tror så kan silikonbröst hänga också haha , de ?riktiga? brösten är ju kvar också.

Men om någon funderar på att operera skulle jag nog rekommendera att vänta tills efter man har fått barn för som sagt är risken ganska stor att man ändå behöver göra om dom efteråt. Jag fick dessutom problem med ena implantater som sjönk ner förra gången jag var gravid och ammade.. Så även om jag har haft mycket mjölk och kunnat amma har det inte varit jättebra att ha opererat brösten innan. 

Hoppas TS kan lära sig att tycka om sina små bröst utan att behöva operera dom...Små bröst kan vara jättefina som sagt men tyvärr var inte mina bröst så fina efter att ha ammat första barnet :) 

Svar på tråden Tips för att kunna acceptera små bröst