Tips för att kunna acceptera små bröst
Jag har själv stora bröst (opererade efter jag ammade första barnet och så ammar jag nu också) men måste säga att det finns massa killar som gillar små bröst och en del som föredrar det framför större.
Jag jobbade i mer än 10 år på strippklubbar när jag var yngre och ensamstående mamma och det fanns flera tjejer med små bröst som sålde jättebra. Kommer säkert få massa tummen ner för att jag skriver om strippklubbar.. Men eftersom jag har jobbat med det har jag sett väldigt många kvinnor utan kläder , antagligen många fler än de flesta straighta kvinnor har sett.. Och jag har sett vad män gillar och när det gäller just bröst vet jag att det finns män som föredrar stora men minst lika många som gillar både och eller som föredrar små framför stora, har själv blivit bortvald några gånger för att någon gäst ville ha npgon med små bröst.
Anledningen till att jag opererade mina var mest hur de såg ut efter amning , inte bara att det blev mindre.. Vi pratar typ taxöron och då var jag bara 20 (är närmare 40 nu). Sen har mina riktiga växlat mycket i storlek med graviditeter och amning och viktuppgång också och jag har behövt göra om dom pga att de hängde osv osv? Det finns ju små bröst som är jättefina men det var tyvärr inte mina efter jag hade ammat :)
Men om du tänker på vad män gillar så kan jag som sagt säga 110% säkert att det finns män som älskar mindre bröst . Sen handlar det ju såklart också om att du måste tycka om hur du själv ser ut , inte bara vad killar tycker? men det kanske hjälper lite att tänka på det.