Osynkat vid dejting
Det låter fullt normalt egentligen... vid bristande intresse så ÄR det så här det blir. Kontakten glesar ut och vid direkt fråga påstår man att intresset finns kvar fast bevisen säger annat.
Det som händer är att man sätts på kö medan man utforskar andra samtidigt. Var person 2 inte så kul så tar man upp nr 1 igen och testar potentialen.
Kanske har man haft sex och vet att det är bra så kan man alltid återkomma för vidare dejting och mer sex om inget annat dyker upp.
Det viktigaste här är att man måste vara på om flera dejter och fortsätta träffas och inte bara låta allt ligga i luften som ett "kanske" . Har man träffats ett par gånger och det inte längre känns som att det finns nåt att prata om så får man kommunicera det - och där och då ta ett eget beslut. Det får aldrig läggas på den andra .
Jag vill inte slösa MIN tid på meningslöst chattande efter en dejt. Antingen steppar man upp och ökar dejtadet och kontakten eller så får man vara ärlig och säga att detta leder ingenstans . Då slipper jag också att andra slösar min tid.