• Anonym (Hanhan)

Gift man kysste mig

Det är så att en gift man länge kramat mig och smekt mig på brösten vid tillfällen på arbetet och jag har tänkt att han endast vill ha lite roligt med mig bakom sin frus rygg (eller att dem har en paus) Men för några dagar sedan kysstes vi när vi blev ensama. Han tog iniativet och efter det har han påpekat 2 gånger att det var mysigt att vi kysstes. Vad vill han mig....  trodde först att det inte skulle bli mer än kramar och smek men nu är jag i chock..

Tillägga att han är väldigt hjälpsam med mig, kollar så att jag mår bra och skyddar mig på arbetet

• Svar på tråden Gift man kysste mig
  • Anonym (Tror han mest är kåt)

Jag tror inte han har någon plan eller så, han är attraherad av dig och kåt. Sedan blir det som det blir, vill du hångla med honom vill han hångla med dig, vill du ligga med honom vill han ligga med dig. 

Vad detta leder till sedan eller kan leda till finns nog inte med i hans planering, för han har ingen planering.

• Anonym (M)

Det är tydligt att han respekterar dig och vill ha en seriös relation med dig med tanke att smeker dig på brösten på jobbet. 

• Anonym (H)

Vad tycker du själv om att en gift kollega smeker dig på brösten? Du är ok med det?

• Anonym
    Anonym (H) skrev 2025-03-25 20:10:06 följande:

Vad tycker du själv om att en gift kollega smeker dig på brösten? Du är ok med det?

Varför skuldbelägga du ts när det är mannen som är den upptagna?
  • Anonym (Jo)

Inte ok att bete sig så, han vill kanske bara ha lite roligt.

• Anonym (H)
    Anonym skrev 2025-03-25 20:17:09 följande:
    Varför skuldbelägga du ts när det är mannen som är den upptagna?
    För att hon inte säger ifrån när han smeker henne på brösten utan låter honom göra det. 
  • Anonym (Bio)

1. Du är verkligen i chock? På riktigt?
    2. Vad vill han? Tja du, du har låtit honom tafsa och hålla på och ny kysste han dig, vad tror du han vill?
    3. Vad är det du behöver skyddas ifrån på jobbet?

Mycket mycket märklig tråd...

• Anonym
    Anonym (H) skrev 2025-03-25 20:35:58 följande:
    För att hon inte säger ifrån när han smeker henne på brösten utan låter honom göra det. 
    Var står det att ts inte är singel?
  • Freddie K

Jag skulle klassa det som sextrakasserier oavsett om TS är singel eller inte och det är aldrig ok i mina ögon!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Gift man kysste mig