• Anonym (Hanhan)

Gift man kysste mig

Det är så att en gift man länge kramat mig och smekt mig på brösten vid tillfällen på arbetet och jag har tänkt att han endast vill ha lite roligt med mig bakom sin frus rygg (eller att dem har en paus) Men för några dagar sedan kysstes vi när vi blev ensama. Han tog iniativet och efter det har han påpekat 2 gånger att det var mysigt att vi kysstes. Vad vill han mig....  trodde först att det inte skulle bli mer än kramar och smek men nu är jag i chock..

Tillägga att han är väldigt hjälpsam med mig, kollar så att jag mår bra och skyddar mig på arbetet

• Svar på tråden Gift man kysste mig
  • Anonym (Smeka bröst)

Tycker inte du ska övertolka.

Jag är själv man och gift och jag smeker ofta mina kvinnliga kollegor på brösten, men det är mest bara kollegialt, betyder inte att jag vill bli ihop med dem eller så.
    Vi gör ett bra jobb ihop och då vill jag visa det, sedan är det ju alltid mysigt att smeka lite brön då och då.

Tycker inte du ska göra så stor sak av detta. 

• Freddie K
    Anonym (Smeka bröst) skrev 2025-03-26 06:26:18 följande:

Jag är själv man och gift och jag smeker ofta mina kvinnliga kollegor på brösten, men det är mest bara kollegialt, betyder inte att jag vill bli ihop med dem eller så.
    Vi gör ett bra jobb ihop och då vill jag visa det, sedan är det ju alltid mysigt att smeka lite brön då och då.

Vilken gris!
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Smeka bröst) skrev 2025-03-26 06:26:18 följande:

Right, till den dagen du åker dit för sexuella trakasserier ja. Att du inte gjort det redan tolkar jag som att du hittar på.
  • Anonym (H)
    Anonym (Nope) skrev 2025-03-26 15:29:00 följande:
    Right, till den dagen du åker dit för sexuella trakasserier ja. Att du inte gjort det redan tolkar jag som att du hittar på.
    Liksom TS.
  • Anonym (E)

2 arga svar till smeka bröst.... Jag fattade det som ett skämt

• Anonym (E)
    Freddie K skrev 2025-03-26 05:33:02 följande:

Jag skulle klassa det som sextrakasserier oavsett om TS är singel eller inte och det är aldrig ok i mina ögon!

Är det verkligen trakasserier om ts är med på noterna?
  • Freddie K
    Anonym (E) skrev 2025-03-26 15:45:57 följande:
    Är det verkligen trakasserier om ts är med på noterna?
    Nja, kanske inte då, men TS blev  ju chockad när han kysste henne och om hon var med på noterna så tycker inte jag att hon borde bli så chockad då sånt brukar eskalera. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (J)
    Anonym skrev 2025-03-25 20:17:09 följande:
    Varför skuldbelägga du ts när det är mannen som är den upptagna?
    Ts är precis lika skyldig hon som vet om att han är gift och accepterar det.
  • Anonym
    Anonym (J) skrev 2025-03-26 17:30:42 följande:
    Gift man kysste migTs är precis lika skyldig hon som vet om att han är gift och accepterar det.
    Skyldig till vad?
  • Anonym (Cilla)

Så kan det vara,frågan är väl vad du önskar dig.

Svar på tråden Gift man kysste mig