• Anonym (sfgaqsdggwrq)

Trädgårdsmöbler inomhus. Röd flagg?

En fråga mest riktad till heterosexuella män men eventuellt även till kvinnor som gillar kvinnor. Övriga får givetvis svara de med. Om en kvinna har mestadels trädgårdsmöbler som möbler, alltså fina trädgårdsmöbler. Soffbord, matsalsbord, stolar, soffa är trädgårdsmöbler, solstol istället för fåtölj. Givetvis har jag tv-och dator samt en säng. En liten 2:a med altan, trädgårdsmöbler på den med och vardagsrummet är kombinerat gym och tv-rum. Med en träningsbänk, stång, hantlar och vikter, chinsräcke. Är en lägenhet inredd så en röd flagg?  

• Svar på tråden Trädgårdsmöbler inomhus. Röd flagg?
  • burleskburkläsk

Jag har sett och hört mycket skumt i mina dar...detta är inget sånt, låter spännande och lite udda!

Träffar man rätt person och den kom dit tror jag den hade tyckt det var roligt bara, inget konstigt!

Viktigast är att det är rent och fräscht...detta gäller alla lägenheter!

• Anonym (placeholders)

Jag hade nog förutfattat att det handlade om placeholder-möbler, tills man har råd att köpa riktiga. Även om det är fina trädgårdsmöbler så är det trädgårdsmöbler.

Om det är röd flag beror inte på möblerna utan i så fall mer på ägarens resonemang runt möblerna.

Jag är lesbisk kvinna. 

• Anonym (placeholders)

Jag hade nog förutfattat att det handlade om placeholder-möbler, tills man har råd att köpa riktiga. Även om det är fina trädgårdsmöbler så är det trädgårdsmöbler.

Om det är röd flag beror inte på möblerna utan i så fall mer på ägarens resonemang runt möblerna.

Jag är lesbisk kvinna. 

• Anonym (sfgaqsdggwrq)
    Anonym (placeholders) skrev 2025-03-25 19:57:11 följande:

Jag är lesbisk kvinna. 

Jag gillar balkonger, altaner och trädgårdar, stränder, uteserveringar... så vill ha lite samma feeling inomhus särskilt mycket uppskattar jag mina möbler på vintern.
  • Anonym (Hmmm)

Är det möbler i material som går lätt att spola av hade jag misstänkt att personen har wet-fetish och har gått whole hog ut i vardagsrummet med den.

• Anonym (sfgaqsdggwrq)
    Anonym (Hmmm) skrev 2025-03-25 20:28:43 följande:

Är det möbler i material som går lätt att spola av hade jag misstänkt att personen har wet-fetish och har gått whole hog ut i vardagsrummet med den.

Oj...absolut inte. Jag är väldigt vanilj.
  • burleskburkläsk
    Anonym (sfgaqsdggwrq) skrev 2025-03-25 20:31:08 följande:
    Oj...absolut inte. Jag är väldigt vanilj.
    Bry dig inte om vissa här...

Det är ingen red flag på nåt vis med dina möbler!
  • Anonym (Lol)
    Anonym (sfgaqsdggwrq) skrev 2025-03-25 20:22:56 följande:
    Jag gillar balkonger, altaner och trädgårdar, stränder, uteserveringar... så vill ha lite samma feeling inomhus särskilt mycket uppskattar jag mina möbler på vintern.
    Så du ska komplettera med en plast pool och sand på golvet?
  • Anonym (Volvo)

Inte nödvändigtvis röd flagga men klart excentriskt och rent personligen tycker jag det är oerhört obekvämt och ohyggligt fult med trädgårdsmöbler. Det finns en anledning till att dom ska stå.i en trdägård och inte i ett vardagsrum . 
    Jag har svårt att se mig slänga mig i en hård altansoffa och glo.på film och känna mig mysig och gosig.. njää det blir svårt. 

• burleskburkläsk
    Anonym (Volvo) skrev 2025-03-25 20:43:33 följande:

Inte nödvändigtvis röd flagga men klart excentriskt och rent personligen tycker jag det är oerhört obekvämt och ohyggligt fult med trädgårdsmöbler. Det finns en anledning till att dom ska stå.i en trdägård och inte i ett vardagsrum . 
    Jag har svårt att se mig slänga mig i en hård altansoffa och glo.på film och känna mig mysig och gosig.. njää det blir svårt. 

Som Netflix and chill på en parkbänk 😜
Svar på tråden Trädgårdsmöbler inomhus. Röd flagg?