burleskburkläsk skrev 2025-03-25 20:34:49 följande:
Bry dig inte om vissa här...
Det är ingen red flag på nåt vis med dina möbler!
Tack
Anonym (Volvo) skrev 2025-03-25 20:43:33 följande:
Inte nödvändigtvis röd flagga men klart excentriskt och rent personligen tycker jag det är oerhört obekvämt och ohyggligt fult med trädgårdsmöbler. Det finns en anledning till att dom ska stå.i en trdägård och inte i ett vardagsrum .
Jag har svårt att se mig slänga mig i en hård altansoffa och glo.på film och känna mig mysig och gosig.. njää det blir svårt.
Alltså den har ju kuddar på, altansoffan. Man ligger jätteskönt i den.
Anonym (f) skrev 2025-03-25 20:58:55 följande:
En och annan solstol duger utmärkt åt gaming men matsalsbord och stolar känns ostabilt. Utemöbler är aldrig tillräckligt stabila eller har bra mått.Vad tänkte du för typ?
Jag kommer inte ihåg märkena men de är köpta på Jysk, Bauhaus, Rusta...och en butik som heter Åsen Sommarmöbler.
Fjäril kär skrev 2025-03-25 23:15:21 följande:
Jag tänker att trädgårdsmöbler överlag är rangliga, ostabilt och inte gjorda för att användas som en vardaglig möbel . Dom är inte så hållbara och stabila som man kräver av ett köksbord tex.
För mig blir det en känsla av "Aspighet" i att möblera så pass excentriskt.
Vill du ha mer beach-look/bungalow-känsla så finns det ju riktiga såna möbler som.är anpassad just för den typen av stil
Jag har lätt autism.
jag gillar beach-look!
Anonym (Lol) skrev 2025-03-25 20:38:42 följande:
Så du ska komplettera med en plast pool och sand på golvet?
Sand på golvet får jag inte ha. Tror du inte jag redan kollat upp det? :D Om jag skulle bo större hade jag gärna haft en pool. Jag har en liten uppblåsbar.