• Anonym (K)

Inte fatta hinten?

Anonym (L) skrev 2025-03-26 10:15:06 följande:

Fler?

Varför då? Har han inte duschat klart nu?
  • Anonym (K)
    Anonym (L) skrev 2025-03-26 11:12:26 följande:
    Nej det har ni inte.
    Så vad handlar det om då, mysprat medan man duschar. Vad är det?
  • Anonym (K)
    Anonym (L) skrev 2025-03-26 14:54:41 följande:
    Hur är den tvärtom? Jag ville veta hur andra tolkar det, jag sa inte att det var jag som missförstått. Nej det är ingen jäkla ammunition, jag tyckte bara att det var en märklig reaktion från hans sida, då det borde ha varit min sak att "bjuda in" isf, inte hans att utgå ifrån det och sen bli sur för att det inte alls var det jag menade.
    Om du kommunicerar med honom som du gör här i tråden så förstår jag att det blir problem.

Varför inte säga som det var från början?
  • Anonym (K)
    Anonym (L) skrev 2025-03-26 15:30:16 följande:
    Jag sa precis som det var till honom. Han ansåg att jag bjudit in honom, medan jag inte alls hade det. Jag är tydlig med att det är det jag vill NÄR det är det som är avsikten. Nu blev han sur över att jag "dissade honom". Jag ville veta hur folk tolkade meddelandet och uppenbarligen var det inte hans tolkning som var den folk höll med om. Att ni tolkar det här som att jag inte pratar med honom, är otydlig eller nåt får stå för er. Ni har iaf fel.
    Nej, du sade inte som det var. Du skickade ett mail som kan tolkas lite olika. Och med tanke på att ni brukar "mysa" i duschen så kan det misstolkas. Hade du haft med den detaljen hade du nog fått lite andra svar. 

Sedan handlar tydlighet mkt om mottagaren. Nu vet du att han inte kan läsa dina tankar så i fortsättningen så skickar du inte sådana mess till honom.
Svar på tråden Inte fatta hinten?