Inlägg från: Anonym (r) |Visa alla inlägg
  • Anonym (r)

Få min fru intresserad av parträffar

Titta på Gynning&Bergs "Bättre Sex" avsnitt 5 tror jag det är som sändes igår. Med henne. Hela serien kan säkert vara lite kul tittande.

Jag är inte negativ till att par gör detta som andra verkar vara men du måste lyckas själv att formulera detta till din fru.

• Anonym (r)

Konstigt klimat i era förhållanden om man inte kan nämna en så enkel fantasi utan att ni direkt dumpar partnern. Alla fantasier som sägs högt behöver inte förverkligas. Det är inte krav.

• Anonym (r)
    Anonym (Ida) skrev 2025-03-26 17:09:00 följande:
    Visst nämna det som fantasi! Men inte be om att förverkliga det!
    Man hör vad den andra säger först. Ibland är man inte ensam om en fantasi.
  • Anonym (r)
    Anonym (J) skrev 2025-03-26 16:13:17 följande:
    Fast det är rätt uppenbart att han är uttråkad 

Du vet, är man tillsammans länge kan det kännas som att saker går på rutin. För många är swingande en givande sak och behöver inte betyda att sexet med enbart en partner är fel men att någon extra krydda inte skadar. Många får t.om en nytändning. Chockerande. Jag vet. FL s trångsynthet är mer avtändande än att någon nämner en fantasi för mig.

En kakbit kan vara god. En kakbit med grädde kan vara godare. Inget är fel.

• Anonym (r)
    Anonym (J) skrev 2025-03-26 17:12:58 följande:
    Detta är väl dock inte en fantasi, det är en uttråkad kille 

Jaha, så därför ska han inte prata om sina fantasier med sin partner? Ah nedåttummarna på ingående!

och då är jag inte i ett swingersförhållande utan har förmågan att se utanför min box

• Anonym (r)
    Anonym (J) skrev 2025-03-26 17:15:46 följande:
    Ja för troligtvis går ju ts tjej runt där bland småbarnen där hemma och städandet och matlagningen och tänker på hur det hade varit att ligga med andra män. 

Hm

Är du 14 år?
    Har du tillgång till vanliga poddar, hemsidor, personer som pratar sex? Du spammar igen btw...Tröttsamt. Det är väldigt vanligt att fantisera och du kan inte se vad någon tänker på. Alla fantasier kommer inte att förverkligas bara för att de nämns. Med fantasi kan man "förverkliga" dessa även i en tvåsamhet. omg.

• Anonym (r)
    Anonym (J) skrev 2025-03-26 17:18:41 följande:

Först kan de väl få ordning på deras sexliv. Åka iväg. Köpa nya underkläder. Kanske vara ifrån varandra ett tag. Skaffa barnvakt. Avlasta tjejen med städning och matlagning. Se vad som händer. Om det inte blivit något sex på länge.

Därefter kan han väl isåfall nämna denna idén. När de har det BRA! 

Annars lär förhållandet säkert bli sämre. 

TS nämner inget om partnern är nöjd eller inte. Nu är allt säkert mer klassisk FLtråd än riktigt men... Nya underkläder eller vara ifrån varandra är inte ens i närheten.
  • Anonym (r)
    Anonym (J) skrev 2025-03-26 17:21:09 följande:
    Alla tycker olika. Respekterar din åsikt men håller inte med. 
    Jag respekterar inte din när du ständigt ska vara otrevlig och nedlåtande. Trist.
  • Anonym (r)
    Anonym (J) skrev 2025-03-26 17:24:12 följande:

Ständigt? Har bara skrivit några få inlägg här. Jag är inte nedlåtande och otrevlig. Isåfall är väl många det enligt dig i den här tråden.

Skål
Svar på tråden Få min fru intresserad av parträffar