Magnus85 skrev 2025-03-26 20:15:43 följande:
Så underbart att läsa alla kommentarer här.
Man får klart för sig, om inte annat, att det finns en så otroligt dömande och förutbestämd åsikt här snarare än ett intresse och öppenhet för diskussion. Spännande insikt för en nybörjare på denna sida. Och tragisk....
Well, tillbaka till ämnet så är jag inte trött på min fru, hon är vacker och sexig och vi har det överlag bra tillsammans. Jag har inga ambitioner att få henne att göra något hon inte vill och det handlar inte om att få ligga med någon annan. Herregud - är det mitt önskemål så är det väl bara att lösa.
Nej nej. Det handlar såklart om en fantasi som jag gärna utforskar och ser vad den kan leda till. TILLSAMMANS med min fru. Det är inte ens säkert att det är partnerbyte det ska leda till, kanske är det bara sex i samma rum eller i samma bostad. Den som lever får se. Men det handlar lika mycket om henne som om mig.
Men som någon med ett bra svar i tråden nämnde (tack för din öppenhet swingerskenta och ni andra som har förmåga att diskutera och föra resonemang), det handlar om att få upp ett intresse tillsammans, för bådas spänning och njutning skull. Att utvecklas tillsammans och sätta extra krydda tillsammans.
Att sätta ord på det i små steg är ett riktigt bra tips, att låta det ta tid.
Jag snackar gärna vidare, riktigt kul att läsa andras erfarenheter, men jag lutar mig också tillbaka med ett hånfullt leende mot er bittra tråkiga människor som har så otroligt svårt att öppna era sinnen. Stackars era män, för majoriteten av er verkar vara kvinnor.
Haha någon tog åt sig.
Man är inte sur och bitter bara för man inte vill ha sex med andra, eller se på när andra gör det.