Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Få min fru intresserad av parträffar

Du vill vara lite sådär fint otrogen menar du? Hon ska inte behöva göra sådana saker om hon inte vill. 

Åk iväg med henne istället. Ts in på hotell. Spa. Skaffa nya underkläder. Ha sex på nya ställen. Det är ni som låter det bli likadant varje gång.

• Anonym (J)

Gräset är inte grönare på andra sidan. 

• Anonym (J)
    Anonym (xxx) skrev 2025-03-26 14:56:05 följande:
    Om du inte har fantasi nog för att ha det bra med din fru, hur ska du ha fantasi nog för ytterligare 2 personer?

Eller är att ligga med andra du är ute efter?

Precis. 

Låter bara som att han tröttnat på sin fru. 

• Anonym (J)
    Anonym (r) skrev 2025-03-26 16:00:26 följande:

Konstigt klimat i era förhållanden om man inte kan nämna en så enkel fantasi utan att ni direkt dumpar partnern. Alla fantasier som sägs högt behöver inte förverkligas. Det är inte krav.

Fast det är rätt uppenbart att han är uttråkad 
  • Anonym (J)
    Noname00 skrev 2025-03-26 16:19:14 följande:

Det är många par som faktiskt sysslar med detta.
    Det tar ett tag å komma in i det hela.

Men sen flyter det på när man hittat rätt sällskap.

Men han ska ju inte göra det för han är uttråkad. BÅDA ska isåfall vilja det för DE vill ha lite krydda. Inte för att han ska få ligga med andra tjejer med tillåtelse
  • Anonym (J)
    Anonym (r) skrev 2025-03-26 17:10:22 följande:
    Man hör vad den andra säger först. Ibland är man inte ensam om en fantasi.
    Detta är väl dock inte en fantasi, det är en uttråkad kille 
  • Anonym (J)
    Anonym (Ida) skrev 2025-03-26 17:09:00 följande:
    Visst nämna det som fantasi! Men inte be om att förverkliga det!

Det värsta är väl att nu kommer väl ts göra just er, ljuga till att det bara är en fantasi.

När det egentligen kanske är att han har familj och därför inte vill lämna, men är trött på vardagen med henne och vill prova andra tjejer. Precis som det står i tråden. 

• Anonym (J)
    Anonym (r) skrev 2025-03-26 17:13:58 följande:

Du vet, är man tillsammans länge kan det kännas som att saker går på rutin. För många är swingande en givande sak och behöver inte betyda att sexet med enbart en partner är fel men att någon extra krydda inte skadar. Många får t.om en nytändning. Chockerande. Jag vet. FL s trångsynthet är mer avtändande än att någon nämner en fantasi för mig.

En kakbit kan vara god. En kakbit med grädde kan vara godare. Inget är fel.

Tror inte ett skit på det där
  • Anonym (J)
    Anonym (r) skrev 2025-03-26 17:10:22 följande:
    Man hör vad den andra säger först. Ibland är man inte ensam om en fantasi.
    Ja för troligtvis går ju ts tjej runt där bland småbarnen där hemma och städandet och matlagningen och tänker på hur det hade varit att ligga med andra män. 

Hm
  • Anonym (J)
    Anonym (r) skrev 2025-03-26 17:15:49 följande:

Jaha, så därför ska han inte prata om sina fantasier med sin partner? Ah nedåttummarna på ingående!

och då är jag inte i ett swingersförhållande utan har förmågan att se utanför min box

Först kan de väl få ordning på deras sexliv. Åka iväg. Köpa nya underkläder. Kanske vara ifrån varandra ett tag. Skaffa barnvakt. Avlasta tjejen med städning och matlagning. Se vad som händer. Om det inte blivit något sex på länge.

Därefter kan han väl isåfall nämna denna idén. När de har det BRA! 

Annars lär förhållandet säkert bli sämre. 

• Anonym (J)
    Anonym (r) skrev 2025-03-26 17:20:35 följande:
    TS nämner inget om partnern är nöjd eller inte. Nu är allt säkert mer klassisk FLtråd än riktigt men... Nya underkläder eller vara ifrån varandra är inte ens i närheten.
    Alla tycker olika. Respekterar din åsikt men håller inte med. 
  • Anonym (J)
    Anonym (r) skrev 2025-03-26 17:22:52 följande:
    Jag respekterar inte din när du ständigt ska vara otrevlig och nedlåtande. Trist.

Ständigt? Har bara skrivit några få inlägg här. Jag är inte nedlåtande och otrevlig. Isåfall är väl många det enligt dig i den här tråden.

• Anonym (J)
    Anonym (Lisa) skrev 2025-03-26 17:24:59 följande:
    Bra inlägg men jag vill lägga till en viktig sak: det är inte alls säkert att TS fru är det minsta intresserad. TS måste vara beredd att ta ett nej.

Nu känns det som att han tror att han ska kunna övertala henne, bara han använder rätt taktik, men sanningen är att det finns gott om människor som inte är swingers i själ och hjärta. Är TS fru en av dem så måste han respektera det.
    Precis! 
  • Anonym (J)
    Anonym (Eros) skrev 2025-03-26 17:53:54 följande:
    Klokt. Börja med att nämna det som något du läst eller hört talas om, utan att gå vidare. Om hon säger "vadå, vill du det?" så är det bara att backa, om det verkar som om hon reagerar negativt. Man kan alltid svara "äh, jag vet inte".

Jag har ibland viskat erotiska fantasier i min frus öra när vi legat, alltid om trekanter eller fyrkanter. Det hetsar upp oss båda. Inte alls säkert att vi någonsin kommer att prova, men fantasin är en härlig krydda.

Sen håller jag med om att det finns väldigt mycket annat man kan göra för att en mogen relation ska bli mer spännande.
    Hade slängt ut en kille med huvudet före om den sagt något sådant i örat på en
  • Anonym (J)
    Magnus85 skrev 2025-03-26 20:15:43 följande:

Så underbart att läsa alla kommentarer här.

Man får klart för sig, om inte annat, att det finns en så otroligt dömande och förutbestämd åsikt här snarare än ett intresse och öppenhet för diskussion. Spännande insikt för en nybörjare på denna sida. Och tragisk....

Well, tillbaka till ämnet så är jag inte trött på min fru, hon är vacker och sexig och vi har det överlag bra tillsammans. Jag har inga ambitioner att få henne att göra något hon inte vill och det handlar inte om att få ligga med någon annan. Herregud - är det mitt önskemål så är det väl bara att lösa. 

Nej nej. Det handlar såklart om en fantasi som jag gärna utforskar och ser vad den kan leda till. TILLSAMMANS med min fru. Det är inte ens säkert att det är partnerbyte det ska leda till, kanske är det bara sex i samma rum eller i samma bostad. Den som lever får se. Men det handlar lika mycket om henne som om mig.

Men som någon med ett bra svar i tråden nämnde (tack för din öppenhet swingerskenta och ni andra som har förmåga att diskutera och föra resonemang), det handlar om att få upp ett intresse tillsammans, för bådas spänning och njutning skull. Att utvecklas tillsammans och sätta extra krydda tillsammans. 

Att sätta ord på det i små steg är ett riktigt bra tips, att låta det ta tid. 

Jag snackar gärna vidare, riktigt kul att läsa andras erfarenheter, men jag lutar mig också tillbaka med ett hånfullt leende mot er bittra tråkiga människor som har så otroligt svårt att öppna era sinnen. Stackars era män, för majoriteten av er verkar vara kvinnor. 

Haha någon tog åt sig.

Man är inte sur och bitter bara för man inte vill ha sex med andra, eller se på när andra gör det. 

• Anonym (J)

Stackars din tjej, där du vill ta in andra bara för du är uttråkad. 

• Anonym (J)

Gör slut istället, om du inte är nöjd.

• Anonym (J)
    Magnus85 skrev 2025-03-26 21:54:21 följande:

Var säger jag att man är bitter och sur för att man inte vill ha sex med andra eller leva i en sådan relation?

Det är väl självklart att det inte är för alla, något annat har väl varken jag eller någon annan sagt? Att lägga ord i mun på andra är en riktigt dålig egenskap.

Men att inte kunna vidga sina vyer i ett diskussionsforum där en fråga diskuteras utan att döma eller se ner på andra tycker jag faktiskt känns bittert och trångsynt. 

Och som svar på en tidigare kommentar från en av er.

Jag städar, jag lagar mat, jag diskar och är tränare för två barn. Jag renoverar och tar hand om hus och trädgård. Vi har inget förhållande där en gör mer än den andra över tid. Mer troligt gör jag mer.

Vad du eller ni inte verkar förstå är att vi har ett bra, rikt och härligt liv med socialt umgänge, resor, god mat och dryck. Även ett bra, välfungerande sexliv.

Att man hamnar i slentrian är inget fel, det innebär inte att jag är trött på min fru eller hon på mig. Men man kan också våga chansa, diskutera eller öppna upp för olika kryddor. Det gäller dock att göra det på rätt sätt - därav denna tråden. 

Ni ger mig fortfarande glädje - och ja, jag uppskattar min fru än mer när jag inser den oförmågan som finns att lyssna, försöka förstå och sätta sig in i en fråga utan att direkt gå till attack. Prova nästa gäng att ställa några frågor så kanske du eller ni får bättre förståelse - eller inte. Men en diskussion är både bättre och intressantare om man bara öppnar lite på skygglapparna.

Men fråga henne direkt kan du tydligen inte göra? Utan du måste ta det på ett forum. 
  • Anonym (J)

Det var hur du lade upp din tråd som skapade reaktionerna. Men det är kanske svårt för dig att se det själv. 

Svar på tråden Få min fru intresserad av parträffar