Inlägg från: PorterPelle |Visa alla inlägg
  • PorterPelle

Få min fru intresserad av parträffar

Vi lever ett liv där vi har parmiddagar med sex, vi går på swingersklubb och åker ibland på sexfester på olika ställen. Jag har levt det livet i runt 20 år och min nuvarande fru i cirka 15 år. Min första fru är den jag har mina barn med och vi hade ett alldeles vanligt sexliv på två personer och det var bra det också. Jag fantiserade redan då om att ha sex på flera, inte om att ha sex med andra. Jag var jättenöjd med med min fru så jag tycker den skillnaden är viktig. Att vara flera, att vara med andra. Vi pratade om de fantasierna ibland och hon sa "aldrig i helvete".
    Vi skilde oss av andra orsaker än dåligt sex efter 10 år, vi gifte oss unga. I mitt nästa förhållande var det hon som tog upp att hon ville ha trekant och jag hade inget mot det och på den vägen är det. Det blev sexfester och andra utsvävningar, alltid tillsammans. Även det förhållandet tog slut av andra orsaker. 
    Jag träffade min nuvarande fru redan under en av sex festerna, ingenting hände då, och vi blev ett par senare när vi upptäckte att vi båda två var singlar. Då träffades vi ute bland "vanligt" folk.
    Under senare tid har min första "aldrig i helvet" - fru förstått hur vi lever och hon frågade för några år sedan "varför provade aldrig vi det?" Kanske berodde det på att du sa aldrig i helvete då... 
    Det finns så många normer att leva upp till. Bortse från vad andra tycker. Fråga henne, tjata inte, respektera henne. Ha en levande diskussion och berätta fantasier båda två. Låt tiden ha sin gång, kanske händer det, kanske inte. Man kan inte tvinga fram en sån sak.
    Och det är okej att ha olika sexliv, ingen är sämre än någon annan beroende på det. Men man ska inte ha fördomar eller vara fördomsfull. 

Svar på tråden Få min fru intresserad av parträffar