Inlägg från: Anonym (Lever så) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lever så)

Få min fru intresserad av parträffar

Hej ts!

Vi lever så, jag och min fru, och det ger en fantastisk extra dimension för både vårt sexliv och förhållande.

Dock började vi att utforska sex på flera tidigt i vårt förhållande, inte pga av slentrian i sexlivet, utan för att vi båda gillade tanken på att vara flera när vi har sex.

Det var 25 år sen, och vi är lyckligt gifta idag, och har ett alldeles utmärkt sexliv tillsammans, men ibland träffar vi andra par (eller flera på fest) där vi har en trevlig middag som övergår i nakenaktiviteter efteråt.

Men sex på flera passar inte de flesta, och som du sett i tråden är det många som inte accepterar att deras parten för upp ämnet på tal ens, så det är ju en risk oavsett hur subtilt du tar upp det 

Dock så är min erfarenhet att swingande kommer inte att lösa ett "tråkigt" sexliv, utan det måste ni lösa först, du och din fru, och sen när det fungerar så är ett extra par enbart den där extra kryddan som höjer sexet en nivå till.

Så börja med att diskutera med din fru hur ni ska komma ur det slentrianmässiga (som du upplever, hon gör kanske inte det), vad hon har för tankar och fantasier, och bygg på för ifrån.

Lycka till!

• Anonym (Lever så)
    Anonym (Hm) skrev 2025-03-27 09:00:10 följande:
    Jag skulle säga att du missar orsaken till att dom flesta är mkt negativa. Dom som inte är polyfolk vill vara nr 1 för partnern i alla avseenden vad gäller relationen. Hade min partner föreslagit det du tänker på hade jag blivit oerhört ledsen och börjat avveckla relationen, partnern är då inte den jag trodde utan fel person för mig. Jag har ett oerhört bra (experimentellt för vissa säkert) sexliv och har haft det med olika partners genom livet så det är inte där det avgörs, att folk saknar ett öppet sinne. Jag har även provat ett polyförhållande, det var inget för mig i praktiken.

För mig är det bästa sexet något där jag ger av mig själv till den jag är förälskad i. Det är bara till för den där utvalda och jag vill ha samma tillbaka. Visar det sig att vi inte är på samma våglängd så hoppar jag av. Sex är för mig inte en fysisk akt där man använder varandras kroppar, det är mkt mer än så. 

För dig ts är det inte så noga vem du blandar kroppsvätskor med. Det är inte säkert att din partner ser det på samma sätt som dig.
    Det finns väl inget motsatsförhållande mellan att vara nummer 1 för sin partner och att ha sex med andra.

Det är väl snarare ännu tydligare att den man lever med är nummer 1, de andra är bara ett roligt och trevligt nöje.

Om man avslutar ett förhållande för att den andre berättar om en fantasi som inte passar en (och som inte är speciellt kontroversiell överhuvudtaget) så har man knappast ett "öppet" sinne..
  • Anonym (Lever så)
    Anonym (Hm) skrev 2025-03-27 19:00:21 följande:
    Det finns en poäng som även du missar, inte bara ts. För mig är den typen av sex jag har med min partner inte något som jag skulle ha med en främling eller bekant. Att dela med sig av en sån fantasi skulle berätta för mig att jag inte har den platsen i partnerns liv, att den inte på något vis är unik som partnerns är för mig.

Om jag skulle se min partner ha sex med en annan så skulle jag vilja dö. Eller iaf få en ångest bortom det mesta. Det har noll med ett öppet sinne att göra, där slår jag dom flesta. Jag har uppfyllt i stort sett alla fantasier jag haft och jag vet vem jag är och vad jag tycker om och inte.
    Så öppet sinne för dig är att uppfylla dina egna fantasier , men dömer stenhårt utan andras on de inte passar? Skrattande

Intressant definition på öppet sinne.....

Känns som det mest är något du intalar dig själv att du har (vilket du tydligt visar med påståendet att du slår de flesta i att ha ett öppet sinne, sånt tyder i regel på det precis motsatta.

Helt ok att inte gilla sex på fler, men påstå inte att du har ett öppnare sinne än de flesta när du inte ens kan hantera att den partner kan tänka sig det.
  • Anonym (Lever så)
    Anonym (Förstör en relation) skrev 2025-03-27 19:31:50 följande:

Att ta in fler personer i sexlivet förstör en relation. Förstör kärleken i den (Om den nånsin ens funnits där?). 

Det sabbar inte bara sexlivet, utan allt annat med. Det spelar ingen roll om det är cuckolding, hotwife, swinging osv. alla sådana varianter är samma sak. Kvinnan blir ett sexobjekt som mannen använder för att få utlopp för sina sjuka cuckfantasier, som present eller muta till andra män, eller i utbyte mot en annan mans sexbjekt.

Det är det hon blir. En man som ser dig på det sättet kommer aldrig älska dig.

Det där är ju rent trams. Det är väl lika mycket vi män som blir sexobjekt för kvinnorna isåfall?

Ska på sexfest i helgen, ska bli fantastiskt trevligt och kul. Några tidigare bekantskaper och några nya.

26 år har vi varit ihop, och lever lyckligt ihop. Swingat i 25.

Mvh
Svar på tråden Få min fru intresserad av parträffar