Få min fru intresserad av parträffar
Hej ts!
Vi lever så, jag och min fru, och det ger en fantastisk extra dimension för både vårt sexliv och förhållande.
Dock började vi att utforska sex på flera tidigt i vårt förhållande, inte pga av slentrian i sexlivet, utan för att vi båda gillade tanken på att vara flera när vi har sex.
Det var 25 år sen, och vi är lyckligt gifta idag, och har ett alldeles utmärkt sexliv tillsammans, men ibland träffar vi andra par (eller flera på fest) där vi har en trevlig middag som övergår i nakenaktiviteter efteråt.
Men sex på flera passar inte de flesta, och som du sett i tråden är det många som inte accepterar att deras parten för upp ämnet på tal ens, så det är ju en risk oavsett hur subtilt du tar upp det
Dock så är min erfarenhet att swingande kommer inte att lösa ett "tråkigt" sexliv, utan det måste ni lösa först, du och din fru, och sen när det fungerar så är ett extra par enbart den där extra kryddan som höjer sexet en nivå till.
Så börja med att diskutera med din fru hur ni ska komma ur det slentrianmässiga (som du upplever, hon gör kanske inte det), vad hon har för tankar och fantasier, och bygg på för ifrån.
Lycka till!