Få min fru intresserad av parträffar
Anonym (Förstör en relation) skrev 2025-03-27 19:31:50 följande:
Att ta in fler personer i sexlivet förstör en relation. Förstör kärleken i den (Om den nånsin ens funnits där?).
Det sabbar inte bara sexlivet, utan allt annat med. Det spelar ingen roll om det är cuckolding, hotwife, swinging osv. alla sådana varianter är samma sak. Kvinnan blir ett sexobjekt som mannen använder för att få utlopp för sina sjuka cuckfantasier, som present eller muta till andra män, eller i utbyte mot en annan mans sexbjekt.
Det är det hon blir. En man som ser dig på det sättet kommer aldrig älska dig.
För dig, och för många andra, kan din beskrivning kanske stämma, men jag ser det snarare som en ren fulbeskrivning.
För mig, och för många andra, är det självklart att du har fel.
Vi är alla olika, som tur är.
Jag respekterar det du skriver.
Men det passar inte mig, jag gillar ett annat kärleksliv än det du verkar gilla.
Det du beskriver påverkar inte mig, det spelar ingen roll för mig och mitt liv, så självfallet är det enkelt för mig respektera det du tycker och det du gillar.
Mitt kärleksliv, det jag gillar, är helt annorlunda än ditt.
Detta påverkar inte dig, inte ditt liv, och mitt kärleksliv spelar ingen roll för dig överhuvudtaget.
Hur är din acceptans gällande att jag är annorlunda än du? Du verkar inte ens ha förmåga respektera att jag och andra gillar andra saker än du?
Du klarar inte ens respektera det trots att det inte påverkar dig överhuvudtaget...